خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل شهرداری کرج خبر داد:

اضافه‌شدن 200 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شهری کرج

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۸۰۵

معاون حمل و نقل شهرداری کرج از افزایش 200 دستگاه اتوبوس تا سال آینده به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان خبر داد و گفت: برای این مهم 6 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از کرج، محمدرضا احمدنژاد معاون حمل و نقل شهرداری کرج صبح امروز در جمع خبرنگاران  از اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان کرج خبرداد و اظهار داشت: این طرح توسط شورای اسلامی شهر به منظور کاهش آلودگی هوا تهیه و ارائه شده است.

وی بیان داشت: برای تحقق این مهم به مالکان تاکسی های فرسوده تسهیلات وام با سود کم اعطا می‌شود.

احمدنژاد از افزودن 200 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان کرج تا سال آینده خبر داد و گفت: حدود 6 میلیارد تومان برای انجام این اقدام درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری کرج اقدامات لازم را برای کاهش آلودگی هوا را انجام می دهد، تاکید کرد: برای تحقق این مهم در نظر داریم تفاهم نامه ای با شرکت های خودرو ساز به منظور ارائه تسهیلات بانکی منعقد کنیم که بتوان تا پایان سال 97 طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را در کرج اجرای کرد.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، به منظور کاهش آلودگی هوا برای نصب کاتالیست در تاکسی به تاکسی داران از سوی شهرداری این شهر تسهیلات ارائه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز