خبرگزاری کار ایران

اصغر نصیری با ایلنا مطرح کرد:

اقدامات شهرداری کرج بر مبنای تقاضای مردم/ ازدیاد گرمخانه‌ها در صورت نیاز/ اخطار به عوامل کم‌کار

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۳۴۲

شهردار کرج با اشاره به اولویت اقدامات شهرداری، گفت: گسترش گرمخانه با توجه به نیاز انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اصغر نصیری اظهار داشت: اقدامات شهرداری با توجه به نیاز مردم و تماس با سامانه 137، اولویت بندی و به تدریج انجام می شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر کافی نبودن گرمخانه در کرج گفت: در حال حاضر یک گرمخانه مخصوص آقایان در میدان شاه‌عباسی و یک گرمخانه ویژه بانوان در پارک چمران وجود دارد و با توجه به نیاز، تعداد آن بیشتر می‌شود.

شهردارکرج با یادآوری اینکه گسترش تعداد گرمخانه‌های سطح شهر جزو دغدغه‌های شهرداری است، خاطرنشان کرد: روزهای برفی و با شروع یخبندان، اتوبوس‌های سطح شهر افراد بی‌خانمان را جمع‌آوری و به این گرمخانه‌ها منتقل کردند لذا هیچ فرد بی‌پناهی در شب‌های سرد کرج دچار یخ‌زدگی و آسیب نشد.

وی با عنوان اینکه عملکرد مدیریت و کنترل شهر در بارش هفته گذشته، 70 درصد مطلوب بوده، تصریح کرد: با توجه به شرایط برودت و سرما، آبگرفتگی سطح معابر به‌دلیل انباشته شدن برف بود که تا حدودی طبیعی است و به تدریج با هدایت عوامل به سمت نهرها، از شدت و سیلابی شدن آن جلوگیری شد.

 شهردار کرج با تاکید بر همکاری‌نکردن تاکسیرانی برای جابجایی مردم در روزهای برفی گفت: حمل و نقل سواری زمان اوج مشکلات کنار شهروندان کرجی نبود لذا شهرداری با نظارت بیشتر و سخت‌گیری جدی‌تر، تمام کم‌کاری‌های صورت گرفته در هفته گذشته را پیگیری و به آنها اخطار خواهد داد. 

نصیری در پایان با اشاره به نظارت شهرداری بر اقدامات انجام شده، عملکرد این سازمان را در هفته پیش تجربه خوبی برای مدیریت شهر کرج دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز