خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل اتحادیه مرغداران کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

سوءمدیریت باعث تجمع امروز مرغداران شده است

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۷۳۴

مدیرعامل اتحادیه مرغداران کشور گفت: بحث اصلی تولیدکنندگان سوءمدیریت است و زمانی که به تولیدکنندگان فشار وارد می‌شود این تجمع‌ها طبیعی است.

حمید فاضلی مدیرعامل اتحادیه مرغداران کشور در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص تجمع امروز مرغداران در مقابل نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: صدها نفر از مرغداران کل کشور در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این افراد از استان‌های مختلف به تهران آمده‌اند، افزود: دلایل این تجمع گرانی نهاده‌ها، کاهش قیمت مرغ و بلاتکلیفی مرغداران از ضرر و زیان‌های وارده به خاطر تولید است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران کشور تصریح کرد: بحث اصلی تولیدکنندگان سوءمدیریت است و زمانی که به تولیدکنندگان فشار وارد می‌شود این تجمع‌ها طبیعی است.

وی گفت: در صنعت مرغداری مسئولین در جهت اصلاح ساختار حرکت نمی‌کنند و تا این ساختارها اصلاح نشود ما نمی‌توانیم بسیاری از مشکلات را که خاستگاه جهانی دارد مانند بحث نهاده‌های دامی حل کرده و زیان تولید را کاهش دهیم.

وی افزود: ما اگر ساختار درستی داشتیم در مقابل این تلاطم‌ها و نوسانات به راحتی مقاومت می‌کردیم. اکثر واردکننگان از خلاء موجود و عدم نظارت سوءاستفاده می‌کنند و قیمت نهاده‌هایی را که حتی با ارز 3800 تومانی وارد شده با قیمت‌های بالا محاسبه می‌کنند که به ضرر تولیدکنندگان است.

فاضلی گفت: این تجمع به این خاطر است که دولت نظارت دقیق تری بر امور داشته باشد و قیمت‌ها به سمت واقعی شدن پیش برود تا تولیدکنندگان هم متضرر نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز