خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۵۳۳

استاندار اردبیل گفت: روابط عمومی دستگاه اجرایی با تکریم ارباب رجوع و احصا مشکلات آنان باید پل ارتباطی بین مسئولان و مردم باشند.

به‌گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در نشست شورای هماهنگی‌روابط‌عمومی‌های استان اردبیل گفت: روابط عمومی‌های استان در راستای انعکاس اخبار صحیح و مستند جامعه را به سمت امید و نشاط سوق دهند و افراط و تفریط در اطلاع رسانی جامعه را به سمت قهقرایی سوق خواهد داد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی به عملکردها هویت می‌دهد، افزود: کار هوشمندانه و حرفه ای زمانی عینیت پیدا می کند که بدون کم و کاست در اختیار مخاطب قرار گیرد.

مهندس بهنام جو ادامه داد: نگاه مدیران اجرایی با برگزاری جلسات متعدد باید نسبت به روابط عمومی‌ها تغییر کند و در راستای آشنایی آنها به حوزه روابط عمومی برنامه ریزی های لازم انجام گیرد. 

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل گفت: روابط عمومی ها علاوه بر رسالت خطیر اطلاع رسانی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان عمل می کنند.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت ایفا می کنند افزود:بر این اساس جایگاه این قشر در ادارات باید مشخص شده و نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی تبیین شود.

وی از هیئت رییسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل خواست درخواست روابط عمومی ها را احصا و نسبت به بررسی آن اقدام کنند.

در این جلسه مشاور استاندار و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل نیز گفت: روابط عمومی ها باید از حالت کلیشه ای خارج و به صورت حرفه ای جهت اعتلای عملکرد دستگاه های اجرایی عمل کنند.

فرزاد قلندری با بیان اینکه حمایت از عملکرد مسوولان روابط عمومی ها جزء اهداف ماست افزود: شاخص های ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در دست تدوین است که ان شاالله با همکاری هیات رییسه جدید شورا، عملکرد روابط عمومی ها در سال جاری ارزیابی و سال آینده دستگاه های درحوزه روابط‌عمومی برتر معرفی و تجلیل می شوند.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اظهار داشت:بازدید دوره ای از روابط عمومی دستگاه های اجرایی از دیگر برنامه های سال جاری است تا از نزدیک نسبت به فعالیت آنها آشنایی پیدا کرده و نسبت به مسایل و مشکلات‌شان پرداخته شود.

قلندری حرفه روابط عمومی و اطلاع رسانی را هنر برشمرد و گفت: بی جهت نیست که روابط عمومی را هنر هشتم نام نهاده اند و ما نیز باید به این مهم تاکید داشته باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز