خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

پیشرفت و توسعه کشور مدیون کارگران است

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۴۱۳

استاندار اردبیل با بیان اینکه چرخ صنعت و تولید بدون کارگران سخت کوش هرگز نمی چرخد، گفت: در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات و ... نقش اساسی را کارگران ایفا می‌کنند و پیشرفت و توسعه کشور مدیون کارگران است.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در همایش کارگران استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه کارگران در راستای نشاط اجتماعی، چرخه تولید و صنعت گام بر می دارند، قطعا کارشان نوعی عبادت است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه‌گذار حمایت از قشرکارگر و افرادکم درآمد است، افزود: اگر سرمایه‌گذاران حمایت نشوند، قطعا محلی برای اشتغال ایجاد نخواهد شد.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از مجمع نمایندگان استان که مثل ید واحد دولت محلی و سرمایه گذاران را حمایت می کنند، گفت: دغدغه نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان استان و مدیران دستگاه های اجرایی ایجاد اشتغال برای بیکاران و حمایت از دلسوزان توسعه و پیشرفت یعنی سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

وی افزود: در سال جاری تعداد ۲۰ هزار فرصت شغلی برای افراد جویای‌کار در استان ایجاد می شود.

بهنام جو با بیان اینکه سال ۹۷ توسط مقام معظم رهبری سال "حمایت از کالای ایرانی" نام نهاده شده است، افزود: کالای ایرانی را همان کارگران ایرانی تولید خواهند کرد و کارگران اولین قشری هستند که به شعار سال جامه عمل می پوشانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز