خبرگزاری کار ایران

اکبر بهنام‌جو:

مدیران اجرایی موانع را از پیش روی سرمایه گذاران بردارند

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۴۴۳

استاندار اردبیل گفت: مدیران اجرایی استان برای توسعه زیرساخت ها تلاش می کنند و به توان و کارایی این مدیران اعتقاد دارم.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در جریان بازدید از نحوه عملیات اجرایی کارخانه گروه تولیدی آرتا نمین(تولید کریستال) در محل منطقه ویژه اقتصادی نمین اظهار داشت: انجام عملیات در فرجه زمانی اعلام شده با اقدامات جهادی و تلاش شبانه روزی محقق می‌شود.

وی افزود: سرمایه‌گذار این طرح عظیم بدون دریافت تسهیلات از دولت مصمم است در طول ۳ سال برای بیش از ۳۰۰۰ نفر در این مجموعه اشتغال ایجاد کند البته با اتمام فاز اول در سال جاری بیش از ۸۰۰ نفر مشغول بکار خواهند شد.

بهنام‌جو با بیان اینکه باید زیرساخت‌ها توسط عوامل مرتبط آماده شود، گفت: با اتمام زیر ساخت‌های اساسی و زون‌بندی این منطقه سایر سرمایه گذاران در منطقه حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه دست سرمایه‌گذاران و متقاضیان سرمایه‌گذاری را به گرمی می‌فشاریم، افزود: برای ایجاد ۲۰ هزار شغل در استان استفاده از تمام ظرفیت‌ها و همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی ضرورت دارد.

استاندار اردبیل افزود: ایجاد زیر ساخت‌های اولیه منطقه ویژه اقتصادی نمین نسبت به سایر مناطق چندان مشکل نیست فقط اهتمام مدیران و تلاش عوامل ذیربط را می‌طلبد.

وی از مدیران اجرایی خواست موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران باید هرچه سریع‌تر مرتفع شود تا عملیات اجرایی پروژه‌ها در فصول کاری به اتمام برسد.

بهنام‌جو تحقق شعار سال را یادآور شد و افزود: برای جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر انقلاب در زمینه تولید کالاهای با کیفیت داخلی همه باید تلاش کنیم.

استاندار اردبیل از ورود سرمایه‌گذار تولید لوازم اساسی خانگی خبر داد و افزود: برای تولید یخچال فریزر و اجاق گاز شرکت بزرگی در منطقه وارد عمل شده، با ایجاد زیرساخت ها قطعا این موارد افزایش می‌یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز