خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

توسعه سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در اردبیل در اولویت‌ است

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۷۱۰

استاندار اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های اساسی ما توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان بوده و در این زمینه مشوق‌های سرمایه‌گذاری در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های اساسی توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان بوده که در این زمینه مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران در استان ایجاد و ارائه می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای ایجاد 20 هزار شغل در استان اردبیل خبر داد و افزود: در این زمینه دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به تحقق سهمیه اشتغال خود اقدامات اساسی انجام دهند.

استاندار اردبیل افزود:اولین سفر دولت تدبیر و امید در سال۹۷توسط وزیر جوان و شایسته انجام گرفت قبل از سفر ریاست جمهوری در سفرهای وزرا به استان مصوبات سفر مشخص شود تا ما به مردم مشخص کنیم که وزارتخانه مربوطه در سفر خود این برنامه‌ها را تعیین و انجام می‌دهد.

بهنام‌جو از ایجاد طرح زمستان بیدار در اردبیل خبر داد و افزود: زمستان اردبیل همانند تابستان این شهر قابلیت بسیاری دارد که در این زمینه برنامه‌ریزی خوبی انجام داده و ورزش‌های زمستانی را توسعه می‌دهیم.

وی از برنامه‌ریزی افزایش صادرات در استان خبر داد و گفت: مهمترین اولویت ما در بخش‌های مختلف توجه ویژه به صادرات است و باید بحث‌های صادرات‌محور در پروژه‌های اجرایی مبنای کار باشد.

استاندار اردبیل از افزایش شهرک‌های صنعتی خصوصی استان به 35 مورد خبر داد و افزود: مجوزهای لازم در این زمینه صادر شده و در مدت زمان مشخص به بهره‌برداری می‌رسد.

بهنام‌جو تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مهم استان راه‌آهن اردبیل بوده که برای این پروژه اعتبارات مناسبی اختصاص یافته و در مدت زمان مشخص که به مردم اعلام شده این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اشتغال را اولویت اساسی استان دانست و اظهار کرد: اشتغال پایدار در روستاها و نیز اشتغال جوانان مبنای اساسی در استان بوده که در این زمینه باید از ظرفیت بخش خصوصی باید به نحو احسن استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز