خبرگزاری کار ایران

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج:

شهروندسپاری با ارائه خدمات شهرسازی در بستر اینترنت انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۴۶۹

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج بر ضرورت انجام  اقدامات اساسی و متعدد در حوزه شهرسازی مناطق تاکید کرد و افزود: از مهمترین این اقدامات شهروندسپاری است که به معنای ارائه خدمات شهرسازی در بستر اینترنت به شهروندان است.

به گزارش ایلنا، احدالله احمدی پرگو اظهار داشت: در قالب این طرح شهروندان از طریق پایگاه‌های اطلاع رسانی شهرداری و با ورود به آن از وضعیت پرونده‌های شهرسازی و نیز ضوابط و مقررات مطلع شده و می‌توانند پرونده های خود را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: همچنین هدف این معاونت در مناطق برای سال جاری دریافت استعلام دفاتر اسناد رسمی و بانک ها از شهرداری به صورت الکترونیکی است.

این مسئول گفت: معاونین شهرسازی مناطق موظف هستند با حضور موثر در محل کار، ضمن کنترل بر عملکرد پرسنل شاغل در آن حوزه، از طریق شفاف سازی، ایجاد میز خدمت و بستر مناسب در خدمت رسانی، خدمات مطلوب تری رابه شهروندان ارائه کنند.

احمدی پرگو، این شاخص ها را ملاک ارزیابی معاونین شهرسازی در مناطق اعلام کرد و ادامه داد: معاونین مناطق موظف هستند کلیه مسائل و مشکلات موجود در حوزه مربوطه خود را آسیب شناسی کرده و با برنامه ریزی در صدد رفع آنها برآیند.

وی اذعان داشت: همچنین مناطق باید برنامه‌کاری خود در سال جاری را تا پایان هفته به مرکز ارائه کرده و در راستای تکمیل اتوماسیون و نیز شرح وظایف و تجهیز دفاتر تسهیل گری اقدامات لازم را به عمل آورند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری‌کرج، با تاکید بر نقش احیای بافت‌های‌فرسوده، معاونین شهرسازی را مکلف کرد با حضور مستمر در دفاتر تسهیل گری بافت فرسوده، مشکلات و موانع را از نزدیک بررسی کرده و راهکارهای لازم را ارائه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز