خبرگزاری کار ایران

مراد کردی :

پرداخت پاداش های نامتعارف در شهرداری کرج صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۸۰۴

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج، تصریح کرد: شهرداری کرج امسال روند رایج پرداخت پاداش های نامتعارف در دوره های پیشین را به هم زد و با تشکیل کمیته پاداش، رویه ای مشخص و عدالت محورانه را در پیش گرفت. 

به گزارش ایلنا، مراد کردی با تاکید بر اینکه شایعات طرح شده در زمینه پرداخت های نامتعارف پاداش برای پایان سال 96 صحت ندارد، اضافه کرد: در سالیان نه چندان دور، عرف شهرداری کرج این بود که از برخی مدیران و کارکنان که خدمات برجسته‌ای را در طول سال ارائه داده بودند، با پرداخت پاداش هایی بعضا ناعادلانه و غیرمتعارف قدردانی می شد.

کردی افزود: در پایان سال 96، با دستور شهردار کرج و به منظور جلوگیری از آسیب‌های ناشی از این فرآیند جاری و سنتی در شهرداری، کمیته‌ای به عنوان کمیته پاداش در این دستگاه تشکیل شد که قائم مقام، معاون مالی و اقتصای و مشاور اقتصادی شهردار از جمله اعضای آن بودند.

به گفته وی، از اهداف تشکیل این کمیته، دریافت تمامی درخواست های پاداش از بخش های مختلف، طبقه بندی و متناسب سازی آنها به منظور جلوگیری از تبعیض در پرداخت ها، قدردانی از خدمات برجسته کارکنان و ایجاد انگیزه کافی برای آنها بود.

معاون شهردار کرج در حوزه مالی و اقتصادی اضافه کرد: طی جلسات این کمیته مقرر شد مبالغ نامتعارف پیشین حذف شده و این ارقام به صورت منصفانه بین 5 هزار نفر نیروی انسانی شاغل در شهرداری کرج اعم از کارمند، کارشناس، معاون، رئیس و مدیر توزیع شود.

کردی ادامه داد: در همین خصوص برای رده های مختلف سازمانی مبالغ مشخصی به عنوان پاداش در نظر گرفته شد.

وی با تشریح نحوه توزیع پاداش ها، اضافه کرد: برای یک هزار و 350 نفر کارکنان مرکز سرانه 10 میلیون ریالی، برای کارکنان شاغل در مناطق سرانه شش میلیون ریالی و برای کارکنان شاغل در سازمان ها سرانه 10 میلیون ریالی تعیین شد.

به گفته کردی، این اقدام موجب رضایتمندی کارکنان و گسترش عدالت میان کارکنان در همه رده های شغلی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز