خبرگزاری کار ایران

وحیدی در جلسه علنی شورای شهر:

بدهی صنایع، 200 میلیاردی است/ شهرداری مطالبات خود را پیگیری کند/ شورا حمایت می‌کند 

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۰۶۶

نائب رئیس شورای شهر کرج، جذب درآمدهای نقدی را از اهمیت بالایی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منصور وحیدی، صبح امروز در جلسه شورای شهر کرج اظهار داشت: امید حرکت رو به جلو در هر جامعه ای وجود دارد و مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری وجود دارد، باعث شده شورای پنجم در دوره انتقال، فراز و نشیب را تجربه کند.

وی با تاکید اهمیت جذب درآمد نقدی شهرداری، تصریح کرد: لازم است در ماههای آینده سرعت و تلاش مدیران شهرداری و مدیریت شهری، گسترش یابد.

وحیدی با اشاره به حوزه تهاتر، گفت: در این خصوص در شورا، اما و اگر هایی وجود داشت. تهاتر برای فرصت طلب ها ایجاد مساله کرده و یا گاهی به واسطه مسئولیت و سمت خود برای چندمین مورد، کارسازی می کند.

وی تصریح کرد: در حوزه سرمایه گذاری انتظار شورای پنجم بر این است که شاهد تحولات عظیم باشیم و مردم شاهد درآمد سرمایه گذاری باشند.

نائب رئیس شورای شهر کرج، اظهار داشت: در حوزه های گوناگون شهرداری خصوصا در حوزه یک درصد، بعضی از صنایع، از پرداخت درصد شهرداری، ممانعت می کنند و بنا بر شنیده ها مطالبات شهرداری، حدود 200 میلیارد تومان است که حق و حقوق شهرداری پرداخت نشده است لذا اگر شهرداری مطالباتی دارد، مطرح کند و شورا حمایت خواهد کرد. 

وحیدی با اشاره به وضعیت مالی شهرداری، گفت: وضعیت شهرداری در حد مطلوب نیست بلکه در حد معقول است و روزهای شهرداری را پیش می برد. 

وی به کوتاهی سازندگان مناطق مختلف در پرداخت های خود اشاره و بر پیگیری شهرداری بر آن، تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز