خبرگزاری کار ایران

ناصر چرخساز به ایلنا خبر داد:

امدادرسانی به 430 مسافر نوروزی طی 93 عملیات

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۴۸۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از اجرای طرح نوروزی امداد و نجات و امدادرسانی به 430 نفرحادثه دیده در نوروز 97 خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز اظهار داشت: در این مدت 93 مورد عملیات انجام شده که 50 مورد جاده ای، 35 مورد خدمات‌حضوری، 2 مورد کوهستانی، 1 مورد خدمات مناسبتی، 4 مورد حوادث‌شهری و 1 مورد رودخانه‌ای  بوده است.

وی افزود: در این عملیات‌ها به 430 مسافر نوروزی خدمات امدادی ارائه شد که از این حیث 202 نفر در جاده‌ای، 150 مورد خدمات حضوری، 68 نفر خدمات مناسبتی، 1 نفر رودخانه ای، 6 نفر  شهری و 3 نفر  کوهستانی بوده است. از این تعداد 75 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 57 نفر جهت ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل و 18 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

چرخساز با بیان این که در این ایام 138 تیم عملیاتی به صحنه حادثه اعزام شدند، افزود: 3 مورد عملیات رهاسازی توسط نیروی های امدادی صورت گرفت است.

وی گفت: روزانه 59 نفر امدادگر و نجاتگر در 20 پایگاه ثابت، موقت و سیار درسطح استان خدمات ارائه کردند 

چرخساز خاطرنشان کرد: شماره ی 112، به صورت 24 ساعته آماده ارائه  خدمات به هموطنان است و با این شماره بدون داشتن سیم کارت امکان تماس وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز