خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهر سازی استان اصفهان در جمع خبرنگاران :

راه آهن ازنا پروژه ملی با ردیف اعتبارات ملی است

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۵۷۷

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت :راه آهن ازنا یک پروژه ملی با ردیف اعتبارات ملی است که احداث آن از سمت استان مرکزی شروع شده و امسال با پیگیری هایی که نماینده منطقه انجام داده است در سال ۹۷ مراسم کلنگ زنی پروژه در اصفهان انجام می شود.

به گزارش ایلنا حجت الله غلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران  در خصوص راه آهن ازنا به اصفهان، اظهار کرد: راه آهن ازنا یک پروژه ملی با ردیف اعتبارات ملی است که احداث آن از سمت استان مرکزی شروع شده و امسال با پیگیری‌هایی که نماینده منطقه انجام داده است در سال ۹۷ مراسم کلنگ زنی پروژه در اصفهان انجام می شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه تونل خوانسار، گفت: پیگیری‌هایی که تا به حال برای جابجایی اعتبار انجام شده پاسخی نداشته است، اما آخرین کاری که در مورد این پروژه انجام شده درخواست مصوبه از هیئت دولت بوده و برای جابجایی ردیف اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی، موضوع در هیئت دولت در حال بررسی است و امیدواریم تا پایان سال این مصوبه تایید شود و بتوانیم با جابجایی ۳۰ میلیارد تومان از یکی دیگر از پروژه های وزارت راه و شهرسازی، پروژه تونل خوانسار را با تخصیص این اعتبار فعال کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در ابتدای سال ۹۷ به طور قطع از منطقه فریدونشهر بازدید خواهیم داشت، اظهار کرد: اعتباری که برای راه های روستایی در منطقه پیشکوه به پشتکوه فریدونشهر اختصاص یافته هر ساله از محل اعتبارات راه‌های روستایی هزینه می شود که خوشبختانه در سال ۹۶ در حوزه احداث راه روستایی پیشرفت بسیار خوبی داشته ایم و در سال ۹۷ نیز باز اختصاص اعتبارات روستایی پیشکوه به پشتکوه را پیگیری خواهیم کرد.

غلامی در خصوص نمایشگاه خودرو در شهر گز، گفت: این نمایشگاه مساحت ۶۰ هکتاری را به خود اختصاص داده که در حال حاضر باید طرح آن در کمیته کار نهایی شود و اعتقاد بر این است که جانمایی طرح به درستی انجام شده است و تا این ظرفیت تکمیل نشود به منطقه دیگری فضای نمایشگاهی اختصاص داده نمی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص احداث ورودی‌های شهر‌داران، تصریح کرد: برای این طرح نیز اعتبارات ملی تخصیص یافته که در حال حاضر پروژه در حال اتمام است اما می‌توانیم با گرفتن اعتبارات ملی به احداث طرح کمک کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز