خبرگزاری کار ایران

توسعه طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در محلات شهر اصفهان/ محله رسالت میزبان این هفته

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۲۹۲

شهردار منطقه ۲ اصفهان گفت: طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز درختکاری در محله رسالت واقع در خیابان امام خمینی(ره) به عنوان اولین محله از محلات شهر اصفهان همراه با ویژه برنامه‌های فرهنگی تفریحی و آموزشی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد کیهانی با اشاره به پیشگام شدن محله رسالت منطقه ۲ برای اجرای طرح سه‌شنبه بدون خودرو اظهار داشت: با پیشنهادی در جهت توسعه طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در محلات شهر اصفهان، برای نخستین بار محله رسالت با توجه به نوع بافت محلی و تراکم جمعیتی در کنار پارک ترافیک رسالت انتخاب شد.

وی افرود: سه‌شنبه بدون خودرو در هفته جاری نیز با هدف فرهنگ‌سازی و شعار هوای اصفهان را داریم، با هدف تقویت بخشی زمینه‌سازی و ترویج در سطح محلات شهر اصفهان برگزار می‌شود.

شهردار منطقه ۲ تصریح کرد: پس از تعامل‌های انجام شده، طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز درختکاری در محله رسالت واقع در خیابان امام خمینی(ره) به عنوان اولین محله از محلات شهر اصفهان همراه با ویژه برنامه های فرهنگی تفریحی و آموزشی انجام می‌گیرد.

وی درباره برنامه‌های جنبی این رویداد بیان کرد: برپایی نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین منطقه دو، نمایشگاه اصفهان قدیم و سواد رسانه ای و شهروندی، غرفه بازیهای فکری به صورت خانوادگی، غرفه بازی‌های تفریحی و ورزشی، غرفه استقرار اتوبوس سینما سیار و نیز استقرار اتوبوس کتابخانه سیار، غرفه پایش سلامت، آموزش مباحث درختکاری، اجرای جنگ شاد کودکانه، برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، کاشت درخت، برگزاری مسابقه همراه با قرعه کشی و اهدا جوایز ارزنده شامل چندین دستگاه دوچرخه و اقلام فرهنگی و ورزشی و اجرای تاتر عروسکی  با موضوع درختکاری و هوای اصفهان را داریم از جمله ویژه‌برنامه‌های سه‌شنبه بدون خودرو هفته جاری است.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی از طریق فضای مجازی و بنرهایی در سطح منطقه انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز