خبرگزاری کار ایران

انتقاد فعالان سیاسی کرمانشاه به انتصابات استاندار

سفارش نماینده ها، اصولگرایان را به فرمانداری رساند

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۵۹۱

انتصاب برخی فرمانداران در کرمانشاه باعث انتقاد فعالان سیاسی اصلاح طلب در استان شده است.

به گزارش ایلنا در روزهای گذشته، انتصابات بازوند استاندار کرمانشاه موجی از انتقاد را میان فعالان سیاسی این استان به راه انداخته است. آنها معتقدند  مردم کرمانشاه که رای بالایی به جریان اصلاح و اعتدال دادند باید در میان فرمانداران که مدیران سیاسی شهرستان ها هستند، جایگاهی داشته باشند  زیرا حضور جمع کثیری از اصولگرایان و مخالفان دولت در میان فرمانداران، وضعیت را برای مردم این شهرها نا مطلوب کرده است.

استان کرمانشاه 14 شهرستان دارد که در تمامی آنها حسن روحانی از رقیب اصولگرای خود رای بیشتری آورده بود. از دالاهو که نزدیک به 85 درصد مردم آن به حسن روحانی رای دادند تا سنقر که روحانی تنها 52 درصد رای به دست آورد و بدترین وضعیت رای روحانی را در میان شهرستان های استان کرمانشاه داشت. در واقع  در تک تک شهرستان های کرمانشاه  مردم روحانی را انتخاب کردند اما استاندار روحانی ترجیح داده مدیریت شهر را به دست مخالفان روحانی بسپارد.

شهرستان‌های سرپل ذهاب، کنگاور، صحنه و سنقر کلیایی، مناطقی هستند که حضور اصولگرایان شناخته شده و فعالان ستادی احمدی نژاد و رئیسی در آنها با انتقاد نیروهای اصلاح‌طلب مواجه شده است.

البته در هرسین، اسلام آباد غرب، گیلانغرب، قصر شیرین، پاوه و ثلاث باباجانی فرمانداران اصلاح طلب بر سر کارند که عموما در دولت اول حسن روحانی حکم مسئولیت آنها صادر شده است. در جوانرود و روانسر هم اداره کار به دست فرمانداران اهل سنت سپرده شده است. البته در دولت اول روحانی سه فرماندار اهل سنت در کرمانشاه مشغول به کار بودند که از این نظر نیز استاندار کرمانشاه نمره قبولی نگرفته است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز