خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ایکاپ بیان کرد:

به دنبال صادرات فراتر از 30 درصد محصولات هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۷۷۴

مدیر عامل شرکت ایکاپ گفت: در حال حاضر تامین 143 قطعه محصولات ایکاپ به 75 سازنده ایرانی سپرده شده است و در آینده تعداد آنها افزایش خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو محمدرضا معتمد مدیر عامل شرکت ایکاپ (ایران خودرو و پژو) گفت: تاسیس این شرکت الگوی منحصر به فردی از مشارکت و سرمایه‌گذاری خودروسازان خارجی در ایران است که اجرای آن موجب ایجاد ارزش افزوده در صنایع بالادستی و پایین دستی شده است.

وی ادامه داد: ایران بزرگترین بازار منطقه است و می‌تواند به عنوان مرکزی برای پوشش‌دهی و عرضه محصول به این بازار نیم میلیارد دلاری باشد.

معتمدی با اشاره به شاخص‌های اصلی همکاری ایران خودرو با پژو گفت: محلی‌سازی تولید و افزایش میزان ساخت داخل محصولات از جمله مواردی است که به صورت جدی توسط ایکاپ دنبال می‌شود که البته برای رسیدن به آن ارتباط خوبی بین قطعه سازان ایرانی و تراز اول اروپایی ایجاد شده است.

وی افزود: ما به صادرات فراتر از 30 درصد محصولات فکر می‌کنیم و به دنبال ان هستیم که در شبکه PSA حضور فعال داشته باشیم.

معتمد با اشاره به دعوت پژو از قطعه سازان ایرانی در الجزایر گفت: پس از ارزیابی قطعه‌سازان توسط پژو و تایید آنها در حال حاضر تامین 143 قطعه محصولات ایکاپ به 75 سازنده ایرانی سپرده شده است و در آینده تعداد آنها افزایش خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز