خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان:

پلیس باغ‌تالارهای غیر مجاز البرز را پلمب می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۱۸۶

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با باغ تالارهای متخلف و فاقد مجوز برخورد قاطع و قانونی می شود.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان از اجرای طرح نظارت بر باغ تالارهای استان با استفاده از 20 تیم عملیاتی ویژه خبر داد و گفت: در اجرای این طرح تعداد 112 باغ تالار مورد بازدید قرار گرفته و تذکرات و آموزش های لازم در خصوص نحوه فعالیت این اماکن به متصدیان و مدیران آنها داده شد.

وی افزود: در این بازدیدها برای ده باغ تالار که فاقد استانداردهای لازم بودند اخطاریه پلمپ صادر شد و با دستور دادستان کرج دو باغ تالار متخلف که شئونات دینی و اخلاقی را رعایت نکرده بودند نیز به مدت سه ماه پلمپ شدند.

این مقام انتظامی ابراز کرد: بازدید از اصناف، باغ تالارها و سایر اماکن عمومی از جمله وظایف پلیس است که در همین راستا مأموران پلیس اماکن استان به صورت محسوس و نامحسوس و مستمر این بازدیدها را انجام می دهند تا فضای امن و آرامی برای کسب و کار البرز نشینان فراهم شده و حقوق شهروندان نیز به درستی رعایت شود.

سردار محمدیان بیان کرد: برخی از باغ تالارداران با اخذ مبالغ سنگین از میزبان اقدام به برگزاری مراسم خارج از شئونات اسلامی و ارائه برخی خدمات غیرمتعارف می کنند که موجبات نارضایتی اهالی منطقه و حتی خود شرکت کنندگان را فراهم می کند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان بر لزوم کسب مجوز از مراجعی نظیر شهرداری، جهاد کشاورزی، پلیس اماکن و ... تاکید کرد و گفت: در صورت عدم احراز این صلاحیت ها، باغ تالارهای فاقد مجوز پلمب و در صورت ادامه فعالیت با مالکان آنها برخورد قانونی و جدی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز