خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام:

باند ۶ نفره سارقان منزل در ایلام دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۷۶۵

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری و انهدام باند ۶ نفره سرقت منزل در ایلام خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حمید فتاحی اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات ویژه و خاص پلیسی در کشف سرقت گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با همکاری واحدهای تجسس کلانتری ها با تلاش شبانه روزی توانستند در کمترین زمان ممکن باند سرقت منزل را شناسایی نمایند.

وی افزود: ماموران پلیس با اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه باند سارق منازل را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام یادآور شد: در این ماموریت تعداد ۳ سارق حرفه ای و ۳ مالخر که بصورت باندی اقدام به سرقت منازل مردم و فروش اموال مسروقه می کردند دستگیر و به تعداد ۲۶ فقره سرقت شامل ۱۸ سرقت منزل، ۸ سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

این مقام مسئول انتظامی ضمن هشدار به شهروندان در خصوص خرید و فروش لوازم دست دوم گفت: خرید و فروش لوازم دست دوم باعث سوء استفاده مالخران و نیز سارقان برای دستبرد به منازل مردم می شود.

سرهنگ فتاحی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند تصریح کرد: شایسته است واحدهای صنفی سمساری ها همچنین شهروندان محترم از خرید اینگونه لوازم از افراد مشکوک و ناشناس خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز