خبرگزاری کار ایران

رشد۳۶درصدی تسهیلات اعطایی/پرداخت ۱۷۴ هزار میلیارد وام

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۰۸۷

تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران در پایان اسفند ١٣٩٥ معادل ۳۶.۳ درصد رشد نسبت به پایان سال قبل داشته که از این نظر سرآمد نظام بانکی بحساب می آید.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مانده تسهیلات اعطایی این بانک تا پایان سال ١٣٩٥ بالغ بر ٦٥٠ هزار میلیارد ریال است که این میزان تسهیلات اعطایی نسبت به پایان سال قبل (اسفند ١٣٩٤) معادل ۳۶.۳ درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، بانک صادرات ایران در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ضرورت تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی و همچنین همسو با سیاست های حمایت از تولید و اشتغالزایی دولت محترم، طی سال ١٣٩٥ با پرداخت ١٧٤ هزار میلیارد ریال تسهیلات، اهتمام ویژه ای را در زمینه اعطای تسهیلات به بخش های اقتصادی، عمرانی و صنعتی کشور معمول داشته و توانسته عملکرد موفقی را طی سال ١٣٩٥ در زمینه اعطای تسهیلات رقم زده و رتبه نخست را در زمینه اعطای تسهیلات در بین سایر بانک های کشور با رشد ۳۶.۳ درصد کسب کند.

لازم به ذکر است بانک صادرات ایران اخیراً از سوی کارگروه اقتصاد مقاومتی که به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برگزار می شود، بدلیل رتبه برتر در زمینه پرداخت تسهیلات طی سال ١٣٩٥، بعنوان برترین بانک کشور معرفی و از مدیرعامل این بانک تقدیر بعمل آمده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز