خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه شیرینی فروش،کافه و قنادی تهران مطرح کرد؛

افزایش ۲۲ درصدی بهای شیرینی ؛ رشد 40 درصدی شایعه است

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۲۹۴

امسال از سوی دولت، با تأمین منابع داخلی بانک‌ها و بخشنامه بانک مرکزی، حدود 10 هزار واحد تولیدی راکد و غیرفعال کشور احیا خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ، علی یزدانی در بازدید از شهرک صنفی بنکداران تغذیه سبز خزر آمل ب با اشاره به سیاست‌های حمایتی دولت یازدهم و در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی گفت: از سال گذشته تاکنون روند احیای واحدهای تولیدی با ظرفیت پایین تولید، آغازشده و شمار این واحدها در سال جاری نیز بیشتر خواهد شد.

وی افزود: در دولت یازدهم، تعداد واحدهای تعطیل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور از 20 درصد به چهارده و نیم درصد کاهش یافت.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خاطرنشان‌کرد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم تا شاهد بهره‌برداری و راه‌اندازی حدود سه هزار و 400 طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور باشیم.

یزدانی همچنین با اشاره به پیش‌بینی ایجاد 130 هزار شغل جدید در سال جاری، در واحدهای تولیدی مربوط به شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور تأکید کرد: با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت، باید شاهد ایجاد شغل‌های پایدار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور باشیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ارائه تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، با حمایت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تصریح کرد: برای تأمین سرمایه در گردش، توسعه و نیز خرید مواد اولیه، تا سقف 30 میلیارد ریال ضمانت‌نامه صادر می‌شود.

یزدانی اظهار داشت: شهرک‌های صنفی و توسعه این واحدها نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رونق تولید در جامعه دارند و نیازمند حضور جدی سرمایه‌گذاران در این بخش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز