خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

ضرورت امروز جامعه پیوند علم و صنعت است

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۰۸۱

استاندار زنجان گفت: تاسیس و راه اندازی مدرسه کسب و کار، بستر و زمینه پیوند علم و صنعت را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری استاندار زنجان امروز یکشنبه (28آذر) در یازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان، حلقه مفقوده در حوزه کسب و کار و فناوری کشور، را ضعف ارتباط علم و صنعت برشمرد و گفت: ضرورت امروز جامعه پیوند علم و صنعت است.

درویش امیری با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال 96 از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: در تلاش هستیم تا با کمک نمایندگان استان در جاهایی که امکان رشد و نیز امکان دفاع از بودجه است بتوانیم کاری را برای استان انجام دهیم.

احمد غریوی ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز در این مراسم گفت: کار آفرینان همواره به عنوان عامل تغییرات در نظام اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نقش آفرینی می‌کنند.

غریوی ادامه داد: امروز با عنایت به ماهیت متفاوت اقتصادی و اجتماعی و نیز وضعیت اشتغال و بازار کار، توجه به مقوله کارآفرینی در توسعه اقتصادی و اجتماعی امری ضروری و بنیادی است.

وی اظهار کرد: کارآفرینی فرایندی است که از طریق آن فرد کار آفرین ضمن شناسایی فرصت ها با نوآوری و پذیرش مخاطره، ارزش جدیدی را در حوزه های اقتصادی و اجتماعی به وجود می آورد.

غریوی با بیان اینکه، کارآفرینی، تغییر مسیر اقتصاد مبتنی بر منبع را به اقتصاد دانش بنیان تسهیل می‌کند، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و سیاست گذاری برای تقویت و ترویج کارآفرینی از الزامات توسعه اجتماعی و اقتصادی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان هدف از برگزاری جشنواره های کارآفرینی را اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی، توسعه کسب و کارهای کارآفرینانه برشمرد و گفت: معرفی کارآفرینان برتر به جامعه به عنوان الگوهای موفق در ترغیب و تشویق جوانان و دانش آموختگان دانشگاهی برای انجام فعالیت های کارآفرینانه نقش بسزایی دارد.

لازم به ذکر است در یازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان زنجان از شرکت ها و واحدهای تولیدی و خدماتی ' صانع روی' ،' پوشاک مهیار' ، ' کیان گرم نان'، ' بهینه پویان'، گروه نرم افزاری آداگ' و ' سپنتا زیتون طارم' به عنوان وحدهای برتر کارآفرین تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز