خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

تدوین اسناد توسعه استان در حوزه های مختلف

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۸۹۵

استاندار زنجان با اشاره به اجرایی برنامه های استانی در سالجاری، گفت: اسناد توسعه‌ای استان در حوزه های مختلف تدوین شده است.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، جمشید انصاری، استاندار زنجان، امروز پنج شنبه (۹اردیبهشت) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان، اظهار داشت: همه دستگاههای اجرایی استان باید برای جذب بودجه‌های مصوب برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند. 

استاندار زنجان، به تصویب بودجه سال جاری با تاخیر دو ماه در مجلس اشاره و گفت: بعد از ابلاغ لایحه مورد نظر به استان‌ها بلافاصله جلسه شورای برای توزیع آن برگزار می‌شود. 

انصاری، در ادامه به برخی تصمیمات اتخاذ شده در تامین بودجه برای برخی از دستگاه‌های اجرایی اشاره و تصریح کرد: این تصمیمات که به تصویب شورای برنامه‌ریزی استان رسیده باید عملیاتی شود. 

وی، همچنین با اشاره به تدوین اسناد توسعه‌ای استان طی دو سال گذشته گذشته، گفت: این اسناد در حوزه‌های صنعت و معدن، آب و کشاورزی، مدیریت شهری، فرهنگ اجتماعی و خدمات گردشگری تدوین شده است، تا به عنوان برش استانی برنامه ششم بعد از تصویب در شورای استان به مرکز کشور ارسال شود. 

 مقام عالی دولت در استان، در بخشی از سخنان خود، با اشاره به بررسی ضرورت تشکیل کمیته تخصصی شهرسازی و معماری شهرستان سلطانیه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان نیز تاکید کرد: با توجه به مشکلات موجود در این شهر این کمیته نباید ضوابط محدود کننده جدیدی را برای مردم مصوب کند. 

استاندار زنجان در پایان سخنان خود، با اشاره به نمونه‌های موجود در کشور مبنی بر زیبا سازی محیط شهری، تاکید کرد: دولت اگر بنا دارد محیطی را مناسب سازی کند، باید هزینه آن را برای مردم جبران کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز