خبرگزاری کار ایران

یک کتاب گویا در میان پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۳۹۶

5 آلبوم موسیقی در طول یک هفته گذشته و در سبک‌های متفاوت به لیست پرفروش‌های سایت بیپ تونز راه پیدا کردند و آلبوم مستور و مست همچنان در صدر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ پرفروش‌ترین آلبوم‌های یک هفته گذشته در سایت بیپ تونزبه شرح زیر است:‌

  1. آلبوم مستور و مست از همایون شجریان (کلاسیک ایرانی)
  2. آلبوم تگرگ از میثم ابراهیمی(پاپ)
  3. آلبوم یک عاشقانه آرام از کریستف رضاعی، پیام دهکردی، نادر ابراهیمی (کتاب گویا)
  4. آلبوم خداحافظ از گروه آریان ( پاپ)
  5. آلبوم باران تویی از گروه چارتار ( بر اساس تجربه‌های تازه در موسیقی کلاسیک ایرانی)

مستور و مست

براساس این آمار، آلبوم مستور و مست شجریان برای سومین هفته با نمره 4.5 از 5 در صدر پرفروش‌ها قرار دارد. آلبوم مستور و مست به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی ژانو باغومیان در سبک موسیقی کلاسیک ایرانی، و در روزهای پایانی اسفند 93 توسط موسسه فرهنگی هنری پژواک نوای هنر پارسه منتشر شد.

یک عاشقانه آرام

آلبوم یک عاشقانه آرام که در قالب کتاب گویا ازسوی نشر نوین کتاب گویا منتشر شده است، تاکنون نمره 4.5 از 5 را دریافت کرده و مورد استقال مخاطبان قرار گرفته است. این آلبوم حاصل آهنگسازی و نوازندگی پیانو کریستف رضاعی، کارگردانی و کلام پیام دهکردی و نوشته نادر ابراهیمی است. یک عاشقانه آرام؛ اثری 510 دقیقه‌ای‌ست و در استودیو دهل ضبط شده.

نادر ابراهیمی چندین فیلم مستند و سینمایی و همچنین دو مجموعه تلویزیونی را نوشته و کارگردانی کرده و آهنگ‌ها و ترانه‌هایی برای آن ها ساخته است. او فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه ادبیات کودک، با تاسیس موسسه‌ی همگام با کودکان و نوجوانان با همکاری همسرش در آن موسسه متمرکز کرد. ابراهیمی در زمینه ادبیات کودک، جایزه نخست براتیسلاوا، جایزه‌ی نخست تعلیم و تربیت یونسکو، جایزه کتاب برگزیده سال ایران و چندین جایزه دیگر را هم دریافت کرده است.

نادر ابراهیمی در سن 72 سالگی پس از چندین سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری، بعد از ظهر پنجشنبه 16 خرداد 1387 درگذشت.

باران تویی

آلبوم باران تویی اکنون با رای 622 کاربر، نمره 4.5 از 5 را دریافت کرده است و با وجود اینکه یک سال و نیم از انتشار آن می‌گذرد، همچنان جزو آلبوم‌های پرفروش موسیقی کشور است.

گروه موسیقی «چارتار» فعالیت خود را از 3 سال پیش آغاز کرد. اشعار و ترانه‌ها و همچنین لحن و صدای خواننده که برگرفته و استوار بر ادبیات و موسیقی کلاسیک ایرانی‌ست از یکسو و همچنین ملودی‌های پویا و تنظیم‌های مدرن ازسوی دیگر، فضای متفاوتی را در موسیقی این گروه به وجود آورده که مخاطبان زیادی را نیز علاقه‌مند خود کرده است.

آرش فتحی آهنگساز، احسان حائری ترانه‌سرا، آیین احمدی‌فر تنظیم‌کننده و آرمان گرشاسبی به‌عنوان خواننده، گروه چارتار را تشکیل می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز