خبرگزاری کار ایران

تارتار بعد از برد صبا مقابل راه آهن؛

باید نظارت بیشتری روی بازی‌های لیگ شود/دوست ندارم راه آهن سقوط کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۰۹۷

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بعد از پیروزی مقابل راه آهن تهران، با اعلام ارسال نامه باشگاه صبا به سازمان لیگ برای نظارت بیشتر بازی‌های لیگ برتر، گفت: باید نظارت بیشتری روی لیگ انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بعد از پیروزی مقابل راه آهن تهران، با اعلام این که باشگاه صبا به وزارت ورزش و سازمان لیگ برای نظارت بیشتر بازی‌های لیگ برتر نامه زده است، گفت: تعداد زیادی از تیم‌ها در خطر سقوط هستند و باید نظارت بیشتری روی لیگ انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مهدی تارتار عصر امروز در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل راه آهن در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنانش اظهار داشت: بازیکنان صبا امروز خیلی خوب و با برنامه کار کردند و تمام نکات تاکتیکی که در تمرینات به آنها گفته شده بود، به خوبی از طرف آنها اجرا شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه توانستیم نقاط قدرت حریف را در حملاتی که پیش بینی کرده بودیم پوشش دهیم و از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم و به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه به تیم راه آهن تعلق خاطر دارم عنوان کرد: بنده چندین سال در راه آهن به عنوان بازیکن حضور داشتیم و بعد از آن دوران مربی گری ام را از این تیم آغاز کردم و ضمنا دوست ندارم راه آهن از لیگ برتر سقوط کند.

تارتار یادآور شد: اصلا دوست نداشتم در این شرایط لیگ مقابل راه آهن بازی کنم اما در فوتبال حرفه ای اینگونه اتفاقات وجود دارد.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیمم در نیمه دوم این بازی خیلی استرس داشتند و محتاطانه کار می‌کردند اما خدا را شاکرم که توانستیم بعد از 6 هفته به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبا قم ابراز کرد: بازیکنان ما از نظر تاکتیکی خیلی بهتر از راه آهن بودند و از اینکه بازی جذابی از هر دو تیم شاهد بودیم خرسند هستم.

تارتار خاطر نشان کرد: می‌دانستیم راه آهن در نیمه دوم حملات زیادی خواهد داشت و برای مقابله با آنها آنالیز خوبی انجام دادیم و خوشبختانه به 3 امتیاز رسیدیم.

وی با اشاره به عملکرد داور این بازی گفت: یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد که اگر داور تصمیمی درستی در این مورد اتخاذ می‌کرد مطمئنا با تفاضل گل بیشتری راه آهن را می‌بردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: باتوجه به اینکه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم خیلی خوب است که باشگاه صبا به وزارت ورزش و سازمان لیگ برای نظارت بیشتر بازی‌های لیگ برتر نامه زده است چون تعداد زیادی از تیم‌ها در خطر سقوط هستند و باید نظارت بیشتری روی لیگ انجام شود.

وی پیرامون بازی ایوب کلانتری گفت: او یکی از روزهای خوب فوتبالش را گذراند و هرچه از او خواسته بودیم به نحو احسن در زمین اجرا کرد.

تارتار در خصوص عدم حضور بادامکی به خاطر محرومیت از این بازی خاطر نشان کرد: خوشبختانه بازیکنان دیگر تیم با رفع مصدومیت به دیدار با راه آهن رسیدند و خلاء او را پر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز