خبرگزاری کار ایران

سرپرست مناطق جنوب و جنوب غرب موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع):

مشارکت در محفل‌های قرآنی وظیفه همگانی است / شعار ما اقتصاد همراه با معنویت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۳۷

در طول مدت برگزاری مسابقات سراسری قرآن شیرازبه گونه ای آذین بندی شد که نشان دهنده مودت مردم این دیار به قرآن کریم است.

شیراز - ایلنا: سرپرست مناطق جنوب و جنوب غرب موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) که به عنوان حامی در برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن مشارکت داشته است با بیان اینکه عطر دل انگیز قرآن کریم سراسر فارس را فراگرفته و تمام جان‌های مشتاق در معرض تابش انوار قرآن و برکات کلام الهی قرار گرفته‌اند، گفت: درطول برگزاری مسابقات سراسری قرآن شیراز آذین بندی شد که نشان دهنده مودت مردم این دیار به قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمد راستی با بیان اینکه افتخار ملت ایران حرکت در پرتو قرآن کریم است، تصریح کرد: با برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه قرآن کریم، این کلام الهی به متن اجتماع آمده و احکام نورانی آن بر زندگی اجتماعی ما حاکم شده است. وی در ادامه با بیان اینکه هر کار خدماتی و اقتصادی باید با فرهنگ و معنویت همراه باشد، اضافه کرد: قرآن باید اولویت زندگی همگی ما باشد و احتیاج به برنامه، سرمایه و کار داریم و تنها یک راه باید پیش روی ما باشد و آن نیز راه قرآن است.

وی همچنین با اشاره به علاقمندی رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) از حرکات معنوی و خصوصا قرآن کریم گفت: افتخار میزبانی رقابت‌های سراسری قرآن به‌واسطه همدلی و اتحاد می‌تواند زمینه‌ساز تبدیل فارس به قطب قرآنی کشور باشد و این موسسه نیز که شعار کلیدی خود را اقتصاد همراه با معنویت تعریف کرده است در این راستا خود را موظف به همراهی با مجموعه مدیریتی و ستاد عالی مسابقات دانسته و با کمال میل از حضور در این عرصه استقبال کرده است.

راستی با برشمردن پتانسیلهای استان فارس در زمینه‌های مختلف، اظهار امیدواری کرد که با مشارکت بخش خصوصی و موسسات مالی بتوان در راستای تحقق شعار حماسه اقتصادی گام برداشت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش از همه تولیدکنندگان و سرمایه گذاران و صنعتگران برای مشارکت در پروژه‌های اقتصادی و اشتغالزا در استان دعوت کردکه از ظرفیت موسسات مالی و اعتباری استفاده نموده، تا با تدبیر به رونق عرصه اقتصادی کمک کنند.

راستی در خصوص موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) نیز گفت: این موسسه با نام مبارک حضرت ثامن الحجج(ع) مزین شده است در سال ۱۳۸۰ با مدیرعاملی سید ابوالفضل می‌رعلی تاسیس گردیده و هم اکنون با بیش از ۵۰۰ شعبه در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات پولی و بانکی به هموطنان است.

وی افزود: سرپرستی مناطق جنوب و جنوب غرب کشور نیز از سال ۱۳۸۸ تا کنون توانسته است با تاسیس و راه اندازی بیش از ۸۰شعبه در استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویر احمد در مدتی اندک گام‌هایی بزرگ در ارائه خدمات مالی بر دارد.

راستی در پایان افزود: سرمایه گذاری این موسسه در کارخانه‌های تولیدی نشان از رویکرد تولید محور و حضور در اقتصاد مشارکتی داشته که استفاده از نیروهای ارزشی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران از اولویتهای نیروی انسانی آن به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز