خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

طرح رصد نشان داد که می‌توان در ۶ ماه به اندازه ۵ سال کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۵۰۴

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: خوشبختانه نظارت بر اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای و همیت مدیریت شهری سبب شده است که در ۶ ماه به اندازه ۵ سال شاهد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها باشیم.

به گزارش ایلنا، صبح امروز محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به همراه احمد صادقی، رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشند و میثم مظفر، رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در قالب طرح رصد ۲ از پیشرفت پروژه‌های توسعه محله‌ای منطقه ۴ بازدید به عمل آوردند. در این بازدید، کمالی‌زاده، شهردار به همراه معاونان منطقه ۴ نیز اعضای شورای شهر را همراهی کردند. 

احمد صادقی در جریان این بازدید گفت: سال گذشته همین موقع وقتی از منطقه بازدید کردیم موضوعات مختلفی از سوی اهالی محلات منطقه به عنوان مشکلات مطرح شد که نیاز به حل شدن داشت و امروز می‌بینیم پروژه‌های توسعه محله‌ای در این منطقه با پیشرفت خوبی همراه بوده است، به طوری‌که در ۶ ماه ۵۰ درصد پروژه‌ها به سرانجام رسیده، حال آن که ۵۰ درصد دیگر در ۵ سال تکمیل شده بود. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این امر نماین‌گر توانمندی مجموعه مدیریت شهری است که اگر بخواهیم می‌توان در ۶ ماه به اندازه ۵ سال کار کرد. 

صادقی در ادامه افزود: بازدید امروز و به ثمر نشستن پروژه‌ها یک پیام برای مدیران شهرداری دارد، آن پیام این است که اگر برای مردم وقت گذاشته شود، اگر مردم در کار مشارکت کنند و اگر کار در اختیار مردم گذاشته شود، شاهد نتیجه‌بخش بودن اقداماتی خواهیم بود که سال‌ها رها شده‌اند. 

صادقی اظهار داشت: امروز ما دیدیم که بازگشایی معابری که سالیان سال مسدود بودند و محل تجمع معتادان متجاهر بودند، اقداماتی در راستای آسایش و راحتی مردم، تامین سرانه‌های ورزشی، اقدامات ترافیکی در جهت تسهیل آمد و شد چه تاثیر شگرفی در افزایش رضایتمندی مردم دارد‌. البته باید تاکید کنم با وجود این اقدامات، ما بازهم به مردم بدهکار هستیم و خیلی بیشتر از این اقدامات باید انجام دهیم. 

صادقی در پایان گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری این است که رضایتمندی مردم به بیشترین حد ممکن برسد و در این مسیر از هیچ کوششی فرو گزار نخواهیم کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز