خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد:

توسعه مترو باید با اولویت مناطق پرتردد انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۷۲۱

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر این که توسعه مترو باید با اولویت مناطق پرتردد انجام شود، گفت: تلاش شود تا ایستگاه متروی حرم حضرت عبدالعظیم در شهرری تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز محمد آخوندی، رئیس و احمد صادقی و میثم مظفر از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، در قالب طرح رصد ۲ با حضور در کارگاه مرکزی بخش شمالی خط ۶ مترو به بررسی توسعه خطوط ۶ و  ۷ مترو پرداختند.

احمد صادقی، رئیس کمیته شفافیت شورا در جریان این بازدید گفت: توسعه مترو جزو اولویت‌های مدیریت شهری در این دوره است و توسعه خط ۶ به عنوان طولانی‌ترین خط مترو با اتصال شمال غرب به جنوب پایتخت دارای اهمیت فراوان است.

وی افزود: با این وجود نکته‌ای که باید مد نظر قرار گیرد، توسعه خطوط مترو در جنوب پایتخت و مناطق پرتردد است.

صادقی ادامه داد: توسعه جنوبی خط ۶ تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) باید در ارجحیت قرار گیرد، چراکه هم‌اکنون در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم با ترافیک شدید و انبوه جمعیتی مواجه هستیم که نیاز به استفاده از حمل و نقل عمومی انبوه بردارند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد: توسعه مترو برای تمامی سطح شهر و مناطق یک ضرورت است، اما اولویت باید با مناطق پرتردد باشد.

وی در پایان تصریح کرد: طرح رصد در این راستا است که اولویت‌ها را برای اعتباراتی که تخصیص می‌دهیم، مشخص کنیم لذا امیدواریم با عزم و جدیت خوب مدیریت شهری موانع برطرف شوند و هرچه سریع‌تر و بیشتر شاهد توسعه و راه‌اندازی خطوط و ایستگاه‌های مترو باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز