خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری اردبیل تاکید کرد؛

لزوم توجه مسئولان به مناطق کم برخوردار و توسعه زیر ساخت های شهری

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۹۶۹

رئیس کل دادگستری استان در مراسم جشن نسیم مهر با انتقاد از توزیع ناعادلانه امکانات شهری بر لزوم توجه مسئولان به این مناطق و توسعه زیر ساخت های شهری در آن تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین کثیرلو با اشاره به فرا رسیدن برگزاری اجلاسیه کنگره بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل، یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشته ،عزت، افتخار، استقلال و سربلندی کنونی ایران اسلامی را مرهون جانفشانی، ایثار و از خود گذشتگی این عزیزان دانست.

رئیس شورای عالی قضایی استان در ادامه با اشاره به موفقیت های اداره کل زندان به ویژه کسب رتبه اول کشوری در شاخص های 19 گانه ارزیابی، از مسئولان و کارکنان اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان به خصوص در زمینه کسب مهارت، حرفه آموزی و نیز اشتغال مدد جویان قدردانی کرد.

وی انجام وظایف و احساس مسئولیت اجتماعی همه مردم به ویژه مسئولان در قبال خانواده های نیازمند را یک امر شرعی و قانونی ذکر کرده و با انتقاد از عدم توجه مسئولان شهری به مناطق محروم گفت: رسیدگی به مناطق کم برخوردار و ایجاد خدمات رفاهی و اجتماعی در این مناطق به منظور تحقق عدالت اجتماعی یک ضرورت است و باید مسئولان شهری با اتخاذ تدابیر لازم اقدامات موثری تری برای ایجاد مساوات در توزیع عادلانه امکانات و خدمات شهری به ویژه با اولویت توجه به مناطق کم برخوردار داشته باشند.

حجت الاسلام  کثیرلو در ادامه با قدردانی از اهدای بسته های کمک معیشتی به خانواده های نیازمندان گفت: هرچند اینگونه اقدامات خیرخواهانه بسیار ارزشمند است و باید استمرار داشته باشد ولی بایستی تلاش شود تا با استفاده از ظرفیت شرکت ها و واحد های تولیدی نسبت به پایدار سازی درآمد های خانواده های نیازمند و مستحق از طریق فراهم آوردن زمینه اشتغال آنان اقدام شود.

وی با اشاره به تأکیدات چند ساله اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مسائل اقتصادی اظهار داشت: یکی از مهمترین عواملی که موجب بروز آسیب ها و معضلات اجتماعی می شود فقر و عدم اشتغال و بیکاری است لذا موثرترین راهکار برای پیشگیری از این معضلات اجتماعی اهتمام به مسائل اقتصادی و کمک به رشد و شکوفایی واحد های تولیدی و صنعتی به منظور فراهم آوردن اشتغال و توسعه آبادانی است که الحمدالله با توجه به وضعیت استان از حیث استعداد منطقه و وفور نعمت های الهی می توان اقدامات شاخصی در بحث سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در منطقه انجام داد. در پایان این مراسم از تعدادی از خیرین استان با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز