خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری اردبیل:

دستگاه قضایی با دستگاه‌های متخلف بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۲۸۷

معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی با رصد اقدامات و عملکرد دستگاه ها با هرگونه سهل انگاری و یا عدم اجرای قانون قاطعانه و بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد می‌کند.

به گزارش ایلنا، یوسف خدادادی در جمع شهرداران مناطق پنجگانه اردبیل، مدیران حقوقی شهرداری و دست اندرکاران ماده صد، بر لزوم پی گیری اجرای هر چه سریعتر احکام ماده صد شهرداری تأکید کرد.

وی در این جلسه با بیان اینکه یکی از رسالت های خطیر دستگاه قضایی استان نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات در سازمان ها و ادارات است خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با رصد اقدامات و عملکرد دستگاه ها با هرگونه سهل انگاری و یا عدم اجرای قانون قاطعانه و بدون هیچ مسامحه ای برخورد می کند.

معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه هر چند اقدامات شهرداری در امر اجرای احکام ماده صد در طی سالیان اخیر رضایت بخش بوده ولی متأسفانه عملکرد مسئولان شهرداری در سال های گذشته موجب انباشت بسیاری از پرونده ها در اجرای احکام ماده صد شهرداری شده و این امر به هیچ عنوان مورد قبول نیست.

خدادادی افزود: بنابراین می طلبد تا مسئولان شهرداری با اتخاذ روش ها و بر نامه ها و با رعایت قوانین و مقررات نسبت به تعیین تکلیف و مختومه نمودن پرونده های اجرای احکام اقدامات عاجلی داشته باشند.

معاون رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه ساخت سازهای غیر مجاز به ویژه گسترش حاشیه نشینی و رشد افقی شهر بسترگاه بسیاری از آسیب ها و معضلات اجتماعی و نیز موجب برهم خوردن سیمای شهری می شود، تصریح کرد: باید در امر مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز اقدامات جدی تری مد نظر باشد و در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف، سریعا بر حسب گزارش مهندس ناظر تشکیل پرونده شده و پس از صدور حکم تخلف، واحد اجرای احکام ماده صد شهرداری، مکلف است بدون هیچ مسامحه ای و در سریعترین زمان ممکن نسبت به اجرای احکام صادر شده اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز