خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری اردبیل:

حمایت از تولید و صنعت ؛ مهم ترین اولویت دستگاه قضایی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۰۱۷

رئیس کل دادگستری استان در بازدید از مجتمع ذوب آهن اردبیل حمایت از تولید و صنعت بر مدار قانون را از مهم ترین اولویت های دستگاه قضایی دانست.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین کثیرلو  در راستای حمایت از تولید و صنعت و به منظور بررسی وضعیت واحد های بزرگ تولیدی در استان از ذوب آهن اردبیل و دانشگاه جامع علمی و کاربردی ذوب آهن بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید حمایت از تولید و صنعت در چارچوب قانون را از مهمترین برنامه های دستگاه قضایی عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین مولفه های کسب موفقیت در امر تولید توجه به کیفیت در تولید است که این مهم با بهره مندی از نیروهای متعهد و متخصص و ابزار جدید منطبق با فن آوری های روز دنیا محقق می شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد:امید است وجود دانشگاه جامع علمی و کاربردی ذوب آهن اردبیل در کنار این واحد بزرگ تولیدی منجر به تربیت نیروهای متخصص گردد که بتواند با استفاده از دانش و تخصص به ارتقاء کیفیت در تولید و ارایه خدمات کمک نماید.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع ذوب آهن اردبیل از سال 1384 در استان شروع بکار کرده و هم اکنون با 250نفر نیرو در زمینه تولید محصولات فولادی از جمله؛ میلگرد، تیر آهن و...، فعالیت دارد که در صورت وسعت بخشی به این واحد تولیدی می تواند تا 3 هزار نفر نیرو ظرفیت اشتغالزایی داشته باشد.

حجت الاسلام کثیرلو ادامه داد: دانشگاه جامع علمی و کاربردی ذوب آهن نیز از سال 1386 تأسیس شده است و تا کنون بیش از 3 هزار نفر فارغ التحصیل داشته است و در حال حاضر 305 نفر دانشجو در رشته های مختلف فنی و حرفه ای در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز