خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری اردبیل خبر داد؛

تخصیص اعتبارات لازم برای احداث و تکمیل مجتمع های قضایی شهرستان گرمی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۷۲۹

دبیر کمیته استانی اجرای تفاهم نامه قوه قضاییه و مجلس از تخصیص اعتبارات لازم برای احداث و تکمیل مجتمع‌های قضایی شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش ایلنا، در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری قوه قضاییه و مجلس، جلسه‌ای با حضور اسماعیلی نماینده مردم شهرستان گرمی و انگوت، خدادادی معاون رئیس کل دادگستری استان و مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه قضایی گرمی و انگوت برگزار شد.

یوسف خدادادی در خصوص این جلسه گفت: جلسه مشترک قوه قضاییه با نمایندگان مجلس در جهت اجرای تفاهم نامه قوه قضاییه با مجلس شورای اسلامی و در راستای توان افزایی و حل مشکلات مردم و ارائه بهتر خدمات به آنان است که در همین راستا در اولویت قرار گرفتن احداث ساختمان توسعه حل اختلاف و اختصاص 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات در اختیار نماینده مردم شهرستان گرمی و انگوت جهت تکمیل و راه اندازی آن، اختصاص ده میلیارد ریال از اعتبار نماینده شهرستان گرمی و انگوت و نیز 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستانی برای تکمیل زندان گرمی، از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

وی افزود: همچنین در این جلسه مبلغ 3 میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر ساختمان توسعه حل اختلاف بخش انگوت از طریق مشارکت گروه جهادی و 2 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز ساختمان دادگستری گرمی از طریق معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز