خبرگزاری کار ایران

مقام عالی قضایی اردبیل:

نتیجه هر برنامه‌ای بنام شهدا، باید برای مردم باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۵۴۴

مقام عالی قضایی استان در جلسه کنگره شهدا گفت: نتیجه هر برنامه‌ای بنام شهدا، باید برای مردم باشد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین کثیر لو در جلسه مشترک هماهنگی برنامه‌های کنگره 3400 شهید استان در تشکیلات قضایی، با تاکید بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های کنگره، از اجلاسیه قشر حقوقدانان اردبیل در ایام آتی خبر داد و گفت: از سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان تقاضا داریم تا تدابیر لازم را در خصوص برگزاری این اجلاسیه که درحقیقت پیش اجلاسیه برای اجلاسیه نهایی کنگره ملی خواهد بود، اتخاذ کنند.

وی همچنین اقدامات لازم در جهت برنامه های کنگره در تشکیلات قضایی در دو بعد درون و برون سازمانی و انجام خدمات بنام شهدا درجهت ترویج وتوسعه فرهنگ ایثار و شهادت را خواستار شد. 

 مقام عالی قضایی استان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر پرهیز مدیران دستگاه های مختلف استانی از برگزاری جلسات در اوقات اداری، افزود: بخش قابل توجهی از جلسات موجود خروجی موثری ندارند.

وی افزود: درحال حاضر وضعیت برگزاری اغلب جلسات اداری موجب اختلال درامور مردم و موجب نارضایتی است.

حجت‌الاسلام کثیرلو بیان کرد: استاندار  با تشکیل کارگروه فنی و تیم کارشناسی نسبت به آسیب شناسی موضوع و اقدامات پیشگیرانه لازم و ارتقاِی کیفیت جلسات دستگاه‌های اداری استان با حذف موارد غیر ضروری و برگزاری جلسات در خارج از اوقات اداری اهتمام کنند.

وی وظیفه شناسی و عمل به وظیفه را دواصل مهم مدیریتی در جامعه اسلامی مان دانسته، افزود: همه در مقابل خون شهدا مسئول هستند و باید به رسالت خطیر خویش آگاه شده، جامه عمل بپوشانند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این خصوص ادامه داد: هر اقدام و فعالیتی بنام شهدا، باید نتیجه‌اش برای مردم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز