خبرگزاری کار ایران

خدادادی عنوان کرد؛

تسریع در تکمیل پروژهای در حال احداث مجتمع های قضایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۵۶۲

دبیر کارگروه استانی تفاهم نامه قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری‌های نمایندگان مجلس و دستگاه قضایی استان برای تسریع در تکمیل پروژهای در حال احداث مجتمع های قضایی افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا، یوسف خدادادی در بازدید از مجتمع در حال ساخت توسعه حل اختلاف استان اظهار کرد: علاوه بر اهتمام به تکمیل مجتمع توسعه حل اختلاف استان، با هماهنگی لازم صورت گرفته با نمایندگان مجلس پروژه احداث دادگستری شهرستان اردبیل که از مطالبات بحق شهروندان و از نیاز های اصلی دستگاه قضایی برای بهبود خدمت رسانی قضایی به مردم است به صورت جدی در دستور کار قرار دارد که امید است این امر در سایه تعاملات مطلوب هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

وی افزود: طرح احداث ساختمان دادگستری اردبیل به مساحت 1500 متر مربع به عنوان طرح اولویت دار قوه قضاییه تصویب شده که به منظور اجرایی کردن آن و اعمال ماده 23 به سازمان برنامه و بودجه ارسال گردیده است تا مراحل آن سپری به مرحله اجرایی برسد.

در راستای تفاهم نامه همکاری قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی و با هماهنگی رئیس کل دادگستری استان و پی گیری معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی  دادگستری استان  حجت الاسلام والمسلمین موسوی نماینده مردم اردبیل، نیر  و نمین در مجلس شورای اسلامی از مجتمع در حال ساخت توسعه حل اختلاف استان بازدید کرد.

پس از این بازدید و طی نشستی ضمن ارایه گزارش و میزان پیشرفت کار از سوی اداره فنی و مهندسی دادگستری استان هماهنگی لازم برای اخذ اعتبار از مرکز صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز