خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری اردبیل تاکید کرد؛

لزوم تعامل و هماهنگی مجموعه قضایی برای اجرای باشکوه تر کنگره 3400 شهید

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۹۴۶

رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان اردبیل گفت:

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین کثیرلو در بازدید از سازمان بازرسی  ابتدا با اشاره به برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل تاکید کرد: هماهنگی ، تعامل و هم افزایی مجموعه های قضایی برای ایفای نقش موثر در هرچه باشکوه تر برگزار شده این رویداد ملی و ماندگار لازم و ضروری است.

وی سپس به نقش تعیین کننده سازمان بازرسی در نظارت بر حسن اجرای قوانین در سازمان ها و دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: سازمان  بازرسی می تواند با ورود به موقع از سنگ اندازی ادارات و سازمانها در موضوعات مختلف از جمله ایجاد مانع در بحث تولید و اشتغال جلوگیری کرده و بستری برای تسهیل و روان سازی واحد های تولیدی فراهم نماید که تحقق این امر می تواند موتور محرکی  قوی برای افزایش تولید در استان و منطقه باشد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اعلام آمادگی دادگستری استان برای حل هرگونه مشکلات و معضلات حقوقی واحد های تولیدی تصریح کرد: بازرسی کل استان می تواند از طریق همکاری با معاونت اجتماعی و پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان به صورت علمی و تحقیق شده نسبت به برطرف نمودن مشکلات واحد های تولیدی هماهنگی های لازم را داشته باشند . 

بازدید از واحدها و قسمت‌های مختلف سازمان بازرسی و بررسی و استماع مسائل و موضوعات مطروحه از سوی مسئولان سازمان بازرسی از دیگر برنامه های رئیس شورای قضایی استان در این بازدید بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز