خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

آماده سازی ۱۷ مسجد و نمازخانه برای اقامه نماز مسافران در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۴۵۳

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از تعیین و آماده سازی ۱۷ مسجد و نمازخانه برای اقامه نمازهای روزانه مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین برجی روز یکشنبه در بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی شهر قزوین افزود: با همکاری ستاد اقامه نماز استان و به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین هفت مسجد و ۱۰ نمازخانه در شهر قزوین آماده استقبال از مسافرین و گردشگران نوروزی هستند.

این مسئول همچنین گفت: برخی مسافران نوروزی مقید به اقامه نماز در مساجد هستند بنابراین مساجد و نمازخانه هایی را به این منظور تعیین و آماده سازی کردیم.

وی اظهار کرد: مساجد حضرت جوادالائمه (ع) در خیابان راه آهن، حضرت ولی عصر( عج) در چهاراه ولی عصر، کریم اهل بیت(ع) در بلوار شهید باهنر جنب دادسرای عمومی و انقلاب، ولایت در ابتدای بلوار شهید بابایی، جامع در خیابان شهدا و حضرت فاطمه زهرا(س) در خیابان عبید زاکان پذیرای مسافران نوروزی است.

برجی اضافه کرد: نمازخانه‌های صفا در ابتدای جاده قدیم قزوین-رشت، ملاخلیلا در بلوار جمهوری اسلامی روبروی میدان تره بار، رز در انتهای خیابان راه آهن، نیایش روبروی خیابان تهران قدیم، ترمینال آزادگان، ملت بلوار حکم آباد، گلسار مینودر در بلوار دهخدا، پامچال در بلوار شهید صیاد شیرازی، فدک در منطقه گردشگری باراجین و ترمینال غرب در دوراهی همدان جهت اقامه نماز پذیرای مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز