خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی چالوس خبرداد:

میزبانی مطلوب روستاهای چالوس از مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۹۶۵

بخشدار مرکزی چالوس گفت: با توجه به حضور بیشتر مسافران و گردشگران در نیمه دوم تعطیلات نوروزی تعداد مدارس قابل اسکان در بخش مرکزی چالوس ارتقاء می‌یابد.

به گزارش ایلنا، صدرالله ردایی عصر امروز در بازدید از ستاد خدمات سفر این شهرستان در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه تمام امکانات برای استقبال از مسافران نوروزی مهیا است، اظهار داشت: در سال‌جاری با همکاری و تلاش دهیاران روستاهای بخش مرکزی تمام مقدمات میزبانی برای مسافران نوروزی مهیا شد و تاکنون شاهد میزبانی خوبی در روستاها بوده‌ایم.

وی افزود: با توجه به حضور بیشتر مسافران و گردشگران در نیمه دوم تعطیلات نوروزی تعداد مدارس قابل اسکان در بخش مرکزی چالوس ارتقاء می‌یابد.

ردایی با بیان اینکه به‌دلیل حفر چهار حلقه چاه در بخش مرکزی چالوس مشکل کم‌آبی در بخش مرکزی چالوس گزارش نشد افزود: از آنجایی که هر ساله در ایام نوروز شاهد مشکل کمبود آب در بعضی از روستاهای بخش مرکزی چالوس بودیم امسال جز مشکل کوچکی که در روستای کلاچان مشکلی وجود داشت و ظرف کمتر از دو ساعت با تلاش ماموران اداره آب و فاضلاب روستایی مشکل رفع شد در این زمینه مشکل دیگری نداشتیم.

 وی با رضایت‌مندی از وضعیت نظافت عمومی و جمع‌آوری زباله در روستاهای بخش مرکزی چالوس، تصریح کرد: با تلاش دهیاری‌ها و اعضای شوراهای اسلامی روستاها در این بخش مشکل زباله نیز وجود نداشت.

ردایی ادامه داد: تعداد دو دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله با پنج‌ دستگاه نیسان به همراه 12 نیروی کمکی در حال جمع‌آوری زباله در بخش مرکزی چالوس هستند و زباله‌ها را به محل دپوی زباله شهرداری چالوس منتقل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همدلی و هم‌زبانی رمز توسعه کشور است، عنوان کرد: با توجه به اینکه از نظر سیاسی و اقتصادی در شرایط حساسی هستیم نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» اهمیت این موضوع را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: امیدوارم با وحدت و همدلی ملت ایران که همواره دشمنان را از رسیدن به اهداف و توطئه‌های پلیدشان ناکام گذاشتند با همفکری و همراهی بیشتر دولت را در گذر از این مسیر پرپیچ خم یاری کنند و دولت نیز قدردان این ملت باشد.

بخشدار چالوس با اشاره به اینکه همدلی و هم‌زبانی به وحدت ختم می‌شود اظهار کرد: همدلی و همزبانی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب مطرح شد یک قانون الهی بوده که بر مبنای آن وحدت عامل پیروزی و عزت و اختلاف و تفرقه عامل ذلت است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور ما در سال 94 در برهه‌ای حساس از جهات مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شرایط مهمی را دارد بنابراین اتحاد بین مردم و دولت تاثیر به‌سزایی در بهبود وضعیت دارد.

ردایی در پایان گفت: شعار امسال نمونه بارز مردم سالاری دینی و حکومت اسلامی بوده که ما امسال باید به گونه‌ای این شعار را محقق کنیم که الگویی برای سایر کشورهای اسلامی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز