خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه اول شهرداری شهرکرد در ارائه خدمات نوروزی به مسافران

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۹۸۳

شهردار شهرکرد از کسب رتبه اول این شهرداری در زمینه خدمت رسانی به مسافران نوروزی در سال ۹۳ خبر داد.

نورالله غلامیان دهکردی افزود: براساس بررسی های ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی استان، شهرداری شهرکرد در کمیته پشتیبانی و خدمات، حائز رتبه اول در این زمینه شد.

به گزارش ایلنا، وی افزود: آماده‌سازی عمومی شهر، ارائه تسهیلات و امکانات، تأثیرگذاری در تنظیم و آرامش بازار، فرهنگ سازی در جهت اکرام و رضایت مندی حداکثری میهمانان نوروزی و اجرای برنامه‌های جنبی برای مدیریت اوقات فراغت مسافران و شهروندان از جمله دلایل دیگر این انتخاب از سوی ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی استان در سال ۹۳ بوده است.

غلامیان دهکردی تصریح کرد: شهرداری شهرکرد برای رفاه حال مسافران نوروزی سعی کرد تمام امکانات خود را برای ارائه تسهیلات به گردشگران و مسافران بسیج کند و به همین منظور از پانزدهم اسفند ماه سال گذشته با تشکیل ستاد تسهیلات سفر نوروزی، تلاش شبانه‌روزی برای فراهم کردن شرایط لازم برای سفر خاطره‌انگیز مسافران را آغاز کرد.

شهردار شهرکرد گفت: سایر مجموعه این شهرداری در ایام نوروز به منظور خدمت‌رسانی به مسافران با حضور دائمی در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری از هیچ کوششی برای رفاه بیشتر مسافران و شهروندان فروگذار نکردند.

غلامیان دهکردی تصریح کرد: یکی از اولویتهای اصلی شهرداری شهرکرد، تامین زمینه های رفاه و آسایش شهروندان است که در این زمینه طی سال جاری اقدامات مطلوبی انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز