خبرگزاری کار ایران

بیش از ۱۴۶ هزار نفر از مراکز گردشگری شهرداری تبریز در ایام نوروز بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۹۳۷

با توجه به جاذبه‌های متنوع فرهنگی و تاریخی شهر تبریز، باید امکانات و زیرساخت‌های میزبانی از مسافران و گردشگران، به عنوان یک اصل مهم در بخش‌های مختلف مدیریت شهری، تلقی شود.

ایلنا: شهردار تبریز از بازدید بیش از ۱۴۶ هزار نفر از مسافران نوروزی، از مراکز گردشگری شهرداری تبریز شامل تالارهای مختلف موزه شهر، خانه ادبی استاد شهریار و خانه علی مسیو خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت‌های گردشگری شهری، به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: گردشگری شهری نمونه‌ای از پیوند دو مفهوم اقتصاد و فرهنگ بوده و می‌توان توسعه متقابل هر یک را با رشد شاخصه‌های دیگری، به دست آورد.
وی افزود: تعطیلات نوروزی، به عنوان یک مقطع زمانی حساس و پرتراکم در حوزه وظایف شهرداری مطرح بوده و خوشبختانه میزبانی شایسته از مسافران نوروزی و افزایش حجم خدمت رسانی به شهروندان در این دوره، چشمگیر و قابل تقدیر بود.
شهردار تبریز در عین حال تاکید کرد: با توجه به جاذبه‌های متنوع فرهنگی و تاریخی شهر تبریز، باید امکانات و زیرساخت‌های میزبانی از مسافران و گردشگران، به عنوان یک اصل مهم در بخش‌های مختلف مدیریت شهری، تلقی شود.
وی اظهار داشت: در فرصت باقی مانده تا آغاز تابستان، باید با اولویت بندی پروژه‌ها، زمینه لازم را جهت ارایه خدمات گردشگری و زیباسازی جلوه‌های شهری ایجاد نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز