خبرگزاری کار ایران

برگزاری روزانه ۱۲ تور شیرازگردی از کمپ‌های زیباشهر و باغ جنت شیراز

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۳۹۹

مدیر گردشگری و امور زیارتی معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز از برگزاری ۱۲ تور شیرازگردی از کمپ‌های زیباشهر و باغ جنت در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا از شیراز و به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز، جواد غریب‌زاده با اشاره به تاثیر صنعت گردشگری بر رشد، توسعه و بالندگی شهر، اظهار داشت: حضور گردشگر باعث درآمد بیشتر شهر و به دنبال آن، رونق بخشی و توسعه همه جانبه آن می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری شیراز در زمینه برگزاری تورهای گردشگری در ایام نوروز خاطرنشان کرد: تعطیلات نوروز فرصت بسیار خوبی برای معرفی جاذبه‌های شیراز است که در همین راستا نسبت به برگزاری تورهای مختلف شیراز گردی با همکاری سازمان اتوبوسرانی از کمپ‌های اسکان اقدام کردیم.

مدیر گردشگری و امور زیارتی معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز افزود: این تور‌ها ساعت ۹ صبح به منظور بازدید از آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، باغ ارم و زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، ساعت ۹: ۳۰ صبح، ارگ کریمخانی، باغ نظر، حمام وکیل، مسجد وکیل، بازار وکیل و سرای مشیر و ۱۰ صبح، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، باغ جهان نما و زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از کمپ‌های زیباشهر و باغ جنت حرکت می‌کند.

غریب‌زاده ادامه داد: همچنین این تور‌ها ساعت ۱۶ ویژه بازدید از آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، باغ ارم، زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، ساعت ۱۶: ۳۰ مسجد نصیرالملک، نارنجستان قوام، خانه زینت الملک، آرامگاه شیخ روزبهان و موزه تاریخ و هنر فارس و ساعت ۱۷ آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، باغ دلگشا و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از محل این کمپ‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: با برنامه ریزی‌هایی که از قبل صورت گرفته، بلیط‌های اماکن گردشگری نیز خریداری شده تا مسافران بدون معطلی به گشت و گذار بپردازند.

مدیر گردشگری و امور زیارتی معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز گفت: همچنین به همت سازمان اتوبوسرانی و همکاری این معاونت، هر روز یک خط واحد گردشگری، هر ۲۰ دقیقه از پایانه شهید دستغیب واقع در مقابل حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به سمت آرامگاه سعدی و بالعکس حرکت و در ایستگاه‌های ارگ کریمخانی و مجموعه زندیه، باغ ارم، دروازه قرآن، حافظیه و جهان نما، دلگشا، سعدیه توقف می‌کند.

غریب‌زاده افزود: به منظور رفاه حال مسافران عزیز برای اقامه نماز جماعت و زیارت بقاع متبرکه، هر روز پیش از اذان صبح و در طول روز، یک دستگاه اتوبوس گردشگری از برخی هتل‌های شیراز به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) حرکت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز