خبرگزاری کار ایران

با اجرای طرح ترافیکی نوروز:

عبور و مرور در خیابان‌های کاشان آسان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۷۴۳

دبیر شورای هماهنگی ترافیک شهرستان کاشان گفت: با اجرای طرح ترافیک نوروزی عبور و مرور در خیابان‌های کاشان به ویژه مسیرهای های گردشگری برای شهروندان و گردشگران نوروزی آسان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان  علیرضا چله دوان در حاشیه جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: تدبیر های انجام شده در محور های اصلی شهر نه تنها تردد وسایل نقلیه در ایام نوروز را تسهیل می نماید بلکه با تداوم و تعریف برخی اقدامات ترافیکی در خیابان‌های پرتردد شهر کاشان برای تسهیل رفت و آمد تغییراتی انجام می‌گیرد.

وی با بیان این که اصلاحات انجام شده براساس مطالعات طرح ترافیکی است  افزود: محورهای گردشگری کاشان از 25 اسفند تا 15 فروردین در محدوده این طرح ترافیکی قرار دارد.

چله دوان گفت: محور اصلی باغ فین از میدان امام حسین تا 600 متری باغ، دو طرفه می باشد ولی از 600 متری و از خیابان فرعی موسوم به خیابان مصلی – سمت چپ بلوار -  تا  پشت باغ فین - محل پارکینگ - یک طرفه می باشد. همچنین ورودی دیگر محور گردشگری باغ فین از خیابان شهدا منشعب ازمیدان عامریه تا پشت باغ فین محل پارکینگ نیز یک طرفه می باشد.

معاون فرماندار افزود:  از 600 متری باغ فین تا محل باغ تردد کلیه وسایل نقلیه ممنوع می باشد.

وی در خصوص خروجی های باغ فین گفت: از محور پشت باغ فین – محل پارکینگ – به طرف بلوار امام رضا خیابان تعریض شده به صورت یک طرفه، خروجی اول محور گردشگری باغ فین می باشد.

چله دوان افزود: خروجی دوم این محور گردشگری از پارکینگ و به صورت یک طرفه از طریق پل زیرگذر بالادست مسکن مهر می باشد.

معاون فرماندار در خصوص محور گردشگری سیلک گفت: برای رسیدن به تپه های تاریخی سیلک از ابتدای خیابان فرعی شهرک امیرالمومنین تا محل گردشگری تردد کلیه وسایل نقلیه ممنوع می باشد.

وی در خصوص طرح ترافیکی در خیابان های داخلی شهر کاشان گفت: از خیابان باب الحوائج منشعب از خیابان باباافضل تا میدان فیض – میدان سنگ قدیم – تردد به صورت یک طرفه می باشد و همچنین از کوچه مخابرات تا میدان فیض – میدان سنگ قدیم – یک طرفه می باشد.

چله دوان در خصوص خروجی های میدان فیض گفت: از میدان فیض تا خیابان شهید رجایی – خیابان میرعماد – و همچنین از میدان فیض تا دروازه دولت – خیابان استاد رضا عباسی – تردد یک طرفه می باشد که اضافه بر طرح ترافیکی نوروزی به صورت دائم اجرا می گردد.

خیابان های پرتردد کاشان یک طرفه می شود

معاون فرماندار در خصوص تغییرات اصلاحی خیاباهای پرتردد کاشان گفت: با توجه به مطالعات طرح ترافیکی که در معاونت حمل و نقل شهرداری کاشان انجام گرفته است و مصوبه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان سیکل یک طرفه کاشان از مردادماه سال 94 اجرایی می گردد.

چله دوان در تشریح این سیکل یک طرفه گفت: شروع سیکل از چهارراه ، میدان 15 خرداد ، میدان امام ، کمال الملک و چهارراه آیت الله کاشان می باشد که به صورت یک طرفه با یک لاین – خط – مجزا برگشتی برای عبور و مرور وسایل نقلیه عمومی از مردادماه 94 اجرایی می گردد.

وی افزود: کلیه موانع ترافیکی در این سیکل از خیابان ها برچیده شده و سه خط  اختصاصی رفت برای وسایل نقلیه شخصی و عمومی و یک خط برگشت برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته خواهد شد.

معاون فرماندار یادآور شد: موانع ترافیکی که در خیابان شهید رجایی – از میدان 15 خرداد تا چهارراه آیت الله کاشانی – در وسط خیابان نیز ایجاد شده است حذف خواهد شد.

وی با بیان این که کم کردن عرض معابر نیاز به مصوبه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان دارد  افزود: این موانع در ابتدای اجرا نیز در زمان شهردار وقت کاشان مصوبه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان را اخذ نکرده و بدون طی مراحل قانونی نصب شده بود که در این طرح ترافیکی حذف می گردد.

معاون فرماندار با تبریک سال نو و آروزی روزهای خوش برای همشهریان و هم میهنان گرامی در ایام نوروز و سال 94 گفت: همه اقدامات انجام شده در راستای تسهیل سفر در ایام نوروز و سرتاسر سال برای هم همشهریان عزیز و مردم ایران اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز