خبرگزاری کار ایران

با آغاز سفرهای نوروزی صورت گرفت؛

ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد خودرو در مسیرهای ارتباطی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۴۴۹

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین گفت: ۱۰ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۶۷۴ خودرو از ۲۵ اسفندماه تا پنجمین روز از سال جدید در مسیرهای ارتباطی استان تردد کردند که نسبت به مدت مشابه قبل هشت درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: طی این مدت همچنین ۳۲ هزار و ۲۰۴ مسافر از طریق ناوگان عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری‌های کرایه‌ای مسافربری قزوین به نقاط مختلف کشور مسافرت کردند که در مقایسه با مدت مشابه گذشته ۱۱ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین اظهار کرد: بیشترین ترددها مربوط به آزادراه قزوین - کرج بوده که هم‌اکنون با بار ترافیکی عادی و روانی مواجه است.

حق لطفی اضافه کرد: با توجه به تصاویر نظارتی مرکز هم‌اکنون هیچ گونه مشکل خاصی در مسیرهای ارتباطی استان قزوین مشاهده نمی‌شود و تردد در تمامی محورها عادی و روان است.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه، یک هزار و ۹۷۳ کیلومتر راه خاکی و ۱۰ گردنه به طول ۱۶۱ کیلومتر بوده و یکی از پرترافیک‌ترین نقاط جاده‌ای کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز