خبرگزاری کار ایران

با آغاز سفرهای نوروزی؛

بیش از هشت میلیون تردد در جاده‌های قزوین ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۰۹۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و از ۲۵ اسفندماه گذشته تا پایان سومین روز از تعطیلات، هشت میلیون هشت هزار دستگاه خودرو از سطح جاده های استان تردد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق‌لطفی با اعلام این خبر گفت: میزان تردد وسایل نقلیه از مسیرهای ارتباطی استان قزوین در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر هشت میلیون و ۸۷۲ هزار و ۳۳۳ دستگاه خودرو بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین افزود: در حوزه تردد خودرو امسال و تا این زمان با کاهش ۱۰ درصدی تردد وسایل نقلیه روبرو هستیم.

حق‌لطفی ادامه داد: در حوزه مسافر نیز از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۲۶ هزار و ۵۴ مسافر از طریق پایانه های مسافربری قزوین به اقصی نقاط داخل و خارج از استان جا به جا شدند در حالی که این تعداد مسافر در مدت مشابه سال گذشته ۳۰ هزار و ۶۵۸ مسافر بوده است.

او یادآور شد: در حوزه جا به جایی مسافر از پایانه های استان قزوین، امسال نیز با کاهش ۱۵ درصدی مسافر مواجه هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز موج نخست مسافران از تعطیلات نوروزی و شروع موج دوم سفرها، پیش بینی می شود طی امروز و فردا لاین های شمالی و جنوبی آزادراه های استان با حجم ترافیک روبرو شود و به همین خاطر از مسافران و رانندگان درخواست می شود تا ضمن مدیریت سفر، به قوانین راهنمایی احترام گذاشته و هنگام عبور از مسیرهای ارتباطی قزوین با ماموران راهداری و پلیس راه نیز همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز