خبرگزاری کار ایران

بلوکی خبرداد؛

افزایش ۱۴ درصدی تردد خودرو در جاده های آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۷۶۷

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در مدت سپری شده از سال جاری، میزان تردد خودرو در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، حسین بلوکی، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر اساس اطلاعات به دست آمده از ۸۸ دستگاه ترددشمار آنلاین در این مدت ۲۲۱ میلیون و ۴۲۹ هزار خودرو در جاده های مختلف استان تردد کرده اند.

وی اظهار داشت: از کل تردد ثبت شده در جاده های آذربایجان شرقی، ۱۴ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۶ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است.

مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این بازه زمانی مسیر رفت و برگشت ایلخچی - تبریز با ثبت ۲۹ میلیون و ۴۶۱ هزار تردد، پرترددترین مسیر استان است.

بلوکی، ادامه داد: مسیرهای صوفیان –تبریز با ۱۶میلیون و ۹۱۵ هزار تردد و آذرشهر- ایلخچی با ۱۱میلیون و ۴۵۲ هزار تردد، بناب - مراغه با بیش از چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تردد و ملکان- بناب با بیش از چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تردد از مسیرهای دیگر پر رفت و آمد استان در سال جاری هستند.

وی یادآوری کرد: مرکز مدیریت راههای استان با ۲۴ دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۸۸ دستگاه ترددشمار آنلاین و ۱۰۰ دستگاه سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور، کنترل تردد در راه های مختلف استان را رصد و پایش می کند.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز