خبرگزاری کار ایران

افزایش ۲۴ درصدی تردد در جاده های آذربایجان شرقی نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۸۳۲

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در فروردین ماه امسال تردد در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، حسین بلوکی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در این مدت ۲۹ میلیون و ۹۶۵ هزار تردد خودرو در جاده های مختلف استان با توجه به اطلاعات کسب شده از ۹۴ دستگاه ترددشمار آنلاین ثبت شده است.

وی اظهار داشت: از کل تردد ثبت شده در استان ۱۱ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۹ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده و پرترددترین مسیرهای استان در این بازه زمانی راه رفت و برگشت ایلخچی- تبریز با سه میلیون و ۲۵۴ هزار تردد است.

 مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: کنارگذر جنوبی شهیدکسایی(باسمنج- تبریز) با ۲ میلیون و ۴۹۴ هزار تردد، صوفیان - تبریز با یک میلیون و ۸۵۰ هزار تردد و آذرشهر- ایلخچی با یک میلیون و ۲۰۰هزار تردد از دیگر مسیرهای پرتردد استان است.

بلوکی، با بیان اینکه مسیرهای ملکان- بناب و مرند- صوفیان نیز از دیگر راه های پرتردد استان در این بازه زمانی بودند، ادامه داد: ترددشمارهای مسیر کنارگذر جنوبی شهیدکسایی(باسمنج -تبریز) و بالعکس نیز در مهر  سال گذشته نصب شده و هم اکنون فعال هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز