خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان قزوین:

لغزندگی جاده‌های قزوین ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۲۰۹

رئیس پلیس راه استان قزوین از لغزندگی جاده در محورهای اصلی و فرعی استان قزوین خبر داد و گفت: رانندگان تجهیزات لازم برای رانندگی در جاده‌های لغزنده و شرایط نامساعد جوی را به همراه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش با اشاره به وضعیت راه‌های استان گفت: خوشبختانه از ساعات آغازین روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی در کشور و محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم که رانندگی در این شرایط جوی نیازمند برنامه ریزی و اجرای تمهیدات ویژه‌ای توسط رانندگان است.

رئیس پلیس  راه استان قزوین افزود: رانندگان با توجه به شرایط جوی نامساعد از ترددهای غیرضروری به ویژه در جاده‌های روستایی، گردنه‌ها و نقاط برف‌گیر خودداری کنند.

وی ضمن تاکید به رانندگان در باره همراه داشتن لوازم و تجهیزات زمستانی از قبیل زنجیر چرخ و اطمینان از سیستم گرمایشی خودرو، به رعایت سرعت مطمئنه حین رانندگی اشاره و تصریح کرد: از رانندگان تقاضا داریم ضمن حرکت در بین خطوط، از صحبت کردن با سرنشینان و تلفن همراه خودداری کنند.

ذاکری‌منش با اشاره به لغزندگی و مه آلود بودن جاده‌ها و طولانی شدن مسیر توقف خودرو حین استفاده از سیستم ترمز، خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی تیم‌های گشت پلیس به همراه راهداران برای خدمت رسانی به رانندگان و مسافران در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند و رانندگان می‌توانند در صورت نیاز با شماره‌های 110 و 141تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز