خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه گیلان:

تردد در دو محور سیاهکل- دیلمان و اسالم- خلخال فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۸۰۷

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به بارش برف در دو محور سیاهکل- دیلمان و اسالم- خلخال تاکید کرد: در حال حاضر، تردد در دو محور سیاهکل- دیلمان و اسالم- خلخال فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جاور صفاری با بیان اینکه رانندگان از ترددهای غیرضروری در راه‌ها در چنین شرایط جوی بپرهیزند، افزود: رانندگان در صورت ضرورت در این دو محور باید حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی به ترافیک راه‌های استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک تمامی محورهای استان متاثر از ورود سنگین خودرو شلوغ و پر تردد است،گفت: هم اینک ترافیک محور قزوین به رشت در محدوده منجیل - رودبار سنگین و پر حجم است.

سرهنگ صفاری افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون؛ بالغ بر ۵۱۱ هزار خودرو وارد استان شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش ورود خودرو را نشان می‌دهد.

وی به تصادف های جاده ای استان نیز اشاره و اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون؛ هفت نفر از هموطنان مان در تصادفات جاده ای استان جان خود را از دست داده اند و ۶۴ نفر نیز مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه گیلان این آمار را بسیار نگران کننده دانست و از رانندگان خواست که احتیاط بیشتری داشته و سرعت مطمئنه را رعایت و از رفتارهای پرخطر در رانندگی پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز