خبرگزاری کار ایران

افزایش ۳۳ درصدی تصادفات جاده‌ای در خواف

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۰۲۰

رئیس پلیس‌ راه خواف اظهار کرد: تصادفات جاده‌ای خواف امسال نسبت به سال قبل رشد ۳۳ درصدی داشته است.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرگرد حسن محمدی اظهارداشت: متاسفانه امسال در محور جاده‌ای خواف به قائن، شاهد بیشترین تصادفات بودیم. طرح نوروزی پلیس‌ راه خواف از ۲۴ اسفند ماه با بهره‌گیری از ۹ دستگاه خودروی پلیس‌ راه و تعدادی خودرو از فرمانداری، اداره راهداری، اورژانس و هلال‌ احمر شهرستان شروع شد تا شاهد یک انضباط ترافیکی در سطح محورهای مواصلاتی این حوزه استحفاظی باشیم.

رئیس پلیس‌ راه خواف بیان کرد: برای اینکه در طرح نوروزی که تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد، شاهد یک عیدانه بدون حادثه ترافیکی باشیم، هشدارها و نکات لازم به رانندگان ناوگان خودروهای مسافری از قبیل سواری‌های کرایه‌ای، اتوبوس و مینی‌بوس و... داده شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر جاده‌های محدوده استحفاظی این پلیس‌راه ۲ طرفه است، اکثر تصادف‌های محورهای مواصلاتی ناشی از انحراف و تجاوز به سمت چپ، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و یا خواب‌آلودگی و یا سایر عوامل حواس‌پرتی است.

محمدی گفت: با توجه به اینکه تصادفات محورهای جاده‌ای خواف افزایش چشمگیر ۳۳ درصدی داشته، تلاش می‌شود با نشست‌هایی که با رانندگان خودروهای مسافربری، اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های مسافری و شرکت‌ها و رانندگان باری و باربری برگزار می‌شود، سوانح رانندگی کاهش یابد.

وی بدون اشاره به تعداد فوتی‌ها و سهم جاده و کیفیت فنی خودرو در سوانح رانندگی خواف ابراز امیدواری کرد؛ با پیگیری و تلاش مضاعف مأموران پلیس‌ راه، مأموران حوزه راهداری و رفع نواقص نقاط حادثه‌خیز، حوادث رانندگی در سطح محورهای مواصلاتی خواف کاسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز