خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

بیش از چهار میلیون خودرو از راه‌های قزوین تردد کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۱۵۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در ۲۴ اسفند تاکنون ۴ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۲۹۰ دستگاه وسیله نقلیه در راه‌های این استان تردد کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، جواد حق‌لطفی افزود: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۴۴ دستگاه وسیله نقلیه ۵ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: ناوگان حمل ونقل مسافر استان قزوین نیز در طول همین مدت ۱۶ هزار و ۸۵۳ مسافر را در داخل و یا به خارج از استان جابه‌جا کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: نوروز ۱۴۰۲ ناوگان حمل و نقل مسافر استان قزوین با ۷۰۰ دستگاه اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه به مسافران جاده‌ای خدمات رسانی می‌کند.

این مسئول ادامه داد: در این ایام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با ۲۶ راهدارخانه، ۴۰۰ راهدار در قالب ۲۵ تیم راهداری به طور مستمر خدمات خود را به کاربران جاده‌ای ارائه می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از برگزاری طرح پویش سراسری همراهان سفر ایمن در سه نقطه مجزا از راه‌های استان نیز خبر داد و گفت: این طرح برای دومین سال متوالی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی آفتاب درخشان صحرا واقع در آزادراه قزوین-زنجان، ایرانیان(مرادی) در آزادراه قزوین-کرج و یک راهدارخانه منتخب در کوهین واقع در آزادراه قزوین-رشت با برنامه‌های فرهنگی، هنری و سرگرمی اجرا می‌شود.

حق‌لطفی افزود: در سال جاری به دلیل تقارن نوروز با ایام ماه مبارک رمضان و برای بهره‌مندی بیشتر از برکات این ماه پرفیض این طرح با شعار با یاد خدا و همراهی شما اجرا می‌شود و ستاد اقامه نماز حضوری فعال در پویش خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز