خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

راه 228 محور روستایی در استان قزوین بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۷۰۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه بارش برف سنگین در استان ۲۲۸ محور روستایی در استان را مسدود کرد، گفت: تاکنون ۱۸۶ محور بازگشایی شده و عوامل راهداری در تلاش برای باز کردن ۴۲ محور دیگر هستند.

به گزارش ایلنا، جواد حق‌لطفی با اشاره به بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده گفت: عملیات بازگشایی این تعداد راه‌های روستایی از ساعات آغازین بامداد روز دوشنبه توسط راهداران استان آغاز و شده و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهدار یو حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آماده باش تمام نیروهای راهداری در سطح استان برای انجام عملیات راهداری زمستانی و خدمات رسانی به مردم خبر داد و اضافه کرد: به دنبال بارش سنگین برف و کولاک عملیات برف‌روبی در محورهای اصلی و شریانی با استفاده از ۳۰۰ دستگاه خودرو و ۴۵۰ نیروی راهدار انجام شد.

حق‌لطفی ادامه داد: با تلاش بی وقفه همین تیم‌ها هیچ یک از راه‌های شریانی و اصلی استان حتی برای لحظه‌ای مسدود نشد و تردد با وجود بارش شدید برف برقرار بود.

وی با بیان اینکه تلاش راهداران استان در مسیرهای روستایی نیز تا بازگشایی آخرین محور مسدود ادامه خواهد یافت، افزود: در پی بارش برف ۳ هزار و ۲۷۵ تن ماسه و نمک برای برف‌روبی راه‌ها مصرف شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز