خبرگزاری کار ایران

از آغاز طرح نوروزی تاکنون؛

بیش از 15 میلیون وسیله نقلیه از راه‌های قزوین عبور کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۰۳۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی از 25 اسفند سال 1400 تاکنون 15میلیون و 450هزار و 956 دستگاه خودرو در راه‌های ارتباطی این استان تردد کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، جواد حق‌لطفی با اعلام این خبر افزود: با ثبت این تعداد تردد تا پایان روز نهم فروردین 1401، میزان ثبت تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اشاره به تعداد مسافران جابجا شده از طریق پایانه‌های مسافربری استان نیز گفت: از 25 اسفندماه 1401تاکنون 59 هزار و 414 مسافر از طریق اتوبوس، مینی بوس و سواری‌های کرایه به اقصی نقاط کشور جا به جا شده‌اند که در این زمینه نیز شاهد کاهش 14درصدی آمار مسافران نست به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به تصاویر دوربین‌های نظارتی مرکز مدیریت راه‌ها هم اکنون هیچ گونه مشکل خاصی در مسیرهای ارتباطی استان مشاهده نمی‌شود و تردد در تمام محورها عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کرده و ضمن حفظ فاصله طولی از خودروی مقابل به ویژه در زمان بارندگی با عوامل راهداری و پلیس راه مستقر در جاده‌ها نیز همکاری داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز