خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی البرز خبر داد؛

پرداخت ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در شهرستان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۰۳۸

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز از پرداخت ۲۰ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به بهره‌برداران بخش کشاورزی ین شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا برخی با اشاره به اهمیت مکانیزاسیون و استفاده از روش‌های نوین در کشاورزی به عنوان یکی از راه‌های رسیدن به اهداف توسعه پایدار افزود: امسال متقاضیان اعتبارات توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی این شهرستان برای دریافت مبلغ ۱۹۳ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال تسهیلات به بانک عامل معرفی شده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ نفر از متقاضیان این شهرستان موفق به دریافت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی شده‌اند و مابقی در فرآیند اداری در بانک در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: این تسهیلات برای خرید ۲ دستگاه تراکتور و ۸ دستگاه ادوات به متقاضیان پرداخت شده است.

برخی یادآور شد: این تسهیلات با هدف نوسازی ماشین آلات بخش کشاورزی، افزایش ضریب مکانیزاسیون و کاهش هزینه‌های تولید به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: به علت نوسانات قیمت محصولات تولیدی و ماشین آلات کشاورزی، عدم همخوانی پیش فاکتورهای صادره از طرف تولیدکنندگان با سامانه مرکز توسعه مکانیزاسیون و عدم همخوانی با سامانه ۱۲۴(صمت) و افزایش حق الشرکه متقاضیان به میزان چهل درصد ،امکان جذب کامل بودجه محقق نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز